تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
7

نماینده ی مردم کوهدشت : شناسنامه دار شدن متکدیان تهران بسیار لازم است !

  • کد خبر : 21104
  • 26 اسفند 1391 - 16:40

  به گزارش میرملاس ؛ رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی با اشاره به ماده ۷۱۳ قانون مجازات اسلامی:«هر کس تکدی یا کلاشی را شیوه‎ی خود قرار داده باشد و از این راه امرار معاش نماید یا ولگردی نماید، به حبس از یک تا سه ماه محکوم خواهد شد.» اظهار داشت: باتوجه به […]

ImageThumb2

 

به گزارش میرملاس ؛ رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی با اشاره به ماده ۷۱۳ قانون مجازات اسلامی:«هر کس تکدی یا کلاشی را شیوه‎ی خود قرار داده باشد و از این راه امرار معاش نماید یا ولگردی نماید، به حبس از یک تا سه ماه محکوم خواهد شد.» اظهار داشت: باتوجه به اینکه قانون مجازات اسلامی تکدی گری را جرم شناخته شده و فرد متکدی را مجرم، اما همچنان در شهر ها شاهد حضور این قشر هستیم ،قوه قضاییه و نیروی انتظامی موظف به برخورد قانونی با این افراد هستند.

به نقل از خبرگزاری آنا ؛ الهیار ملکشاهی با انتقاد از بی‎مسولیتی نهادهای مکلف به مبارزه با تکدی‎گری در شهر اظهار داشت: علی رغم اینکه تکدی‎گری جرم شناخته شده اما متکدیان بصورت پراکنده و در برابر چشم ماموران نیروی انتظامی فعالیت می‎کنند که جرم مشهود محسوب می‎شود اما متاسفانه شاهد بی‎تفاوتی ماموران نسبت به جمع‎آوری این افراد هستیم.

نماینده مردم کوهدشت” شناسنامه دار شدن متکدیان تهران ” را در حال حاضر بسیار لازم دانست و تصریح کرد: با اجرای طرح شناسنامه‎دار شدن و شناسایی متکدیان می‎توان باندهای وسیع متکدیان را سازماندهی کرد و از افزایش باندهای مافیایی متکدیان جلوگیری کرد و چنانچه افرادی واقعا بی‎بضاعت و ناتوان مالی باشند به مراکز حمایتی مانند بهزیستی و کمیته امداد معرفی و تحت پوشش آن مراکز قرار بگیرند.

وی شهرداری و سازمان بهزیستی را مسئول دانست و گفت :با توجه به اینکه روند رو به رشد متکدیان در کلانشهرها ملموس است نیروی انتظامی باید این افراد را جمع آوری و به مراجع قضایی ارجاع دهد اما در نهایت این افراد باید مورد حمایت شهرداری و سازمان بهزیستی قرار بگیرند.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=21104

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 13در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱۳
  1. آقای نماینده بذار مردم یه نون حلال بدست بیارن اگه نمی تونی کاری انجام دهی کاری به کارشان نداشته باش.

  2. با تشکر فراوان از درایت نماینده محترم شهرستان کوهدشت ،امیدوار هستیم به زودی شاهد شناسایی و جمع آوری متکدیان از سطح شهر باشیم . و انتظار می رود افراد بی بضاعت تحت پوشش مراکز حمایتی قرار گیرند تا چهره شهرستان بیش از این مخدوش نباشد.

  3. به نظر من واجب تر برای ایشان این است که فقرای کوهدشت را شناسنامه دار کنند.

  4. راست میگه نماینده محترم؟؟؟

  5. بابا مگه تو داروغه ای چیکار به مردم داری اگه راست میگی خوب کاری براشون انجام بده از خاوری و امثالهم که بهترند

  6. بابا تو نماینده استان لرستانی شهرشتان کوهدشت یادت باشه نه تهران

  7. تکدی کری درقانون جرم شناخته شده ونان حلال نیست. انسان حق ندارد آبروی خودش رابریزد.

  8. رجال-اقای ملکشاهی ایا کشف میدان نفتی که یک ثروت ملیست در حوزه روستای ازادبخت را پیگیری کردید
    تا اینکه بفکر مسایل حاشیه ای باشید-یا طایفه ازادبخت از مخالفین شما در انتخابات بوده اند
    جایی ندارند

  9. ایا فرماندارت ومعاون ایشان از کشف این میدان نفتی به این مهمی بااطلاع هستند واقداماتی انجام داده اند
    در گزارشی که از دوستان داشتیم کارشناسان شرکت نفت برای اسکان چند روزه و ازمایشات نفتی در کوهدشت از مسیولین درخواست مکان کرده بودند که جایی در اختیار انها قرار داده نشد که در پلدختر اسکان داده شده اند ایا این است پیگیر کار
    اقای ازادبخت مدیر محترم سایت پیگیری نمایید
    وجوابیه در سایت درج شود

  10. اقای ملکشاهی
    سلام، خوبید؟
    بابا بیخیال شناسنامه دار کردن گداها باش. مرد مومن شهر خودمون سرشار از گدا و معتاده اونوقت جنابعالی گبر داری به گداهای تهران؟؟؟؟؟؟؟؟ بابا به قران من که ساکن تهرانم نسبت به جمعیتش تعداد گداهاش کمتر از کوهدشت خودمونه!!!!!!!
    شما که برنامه هاتون شده بردن زنان بی سرپرست به سفر مشهد و از این برنامه های تبلیغاتی !!! خب مرد مومن حداقل اینارو که میشناسی بی بضاعت هستن براشون کاری کن!! چه خوش خیال بودیم نماینده شهرمون شدید و عرضه دارید و سیاسی کاری نمیکنید و شایسته سالاری میکنید!!! پس کووووو؟؟؟؟؟ تو بعضی مصاحبه هاتم میگید طرفدارات ناراحت میشن اگه فلان مدیر سر جاش بمونه!! خب قربونت برم ایا مدیری که شایسته ست حقشه عوض بشه و یه نفر دیگه که نه سواد داره و نه سابقه مدیریت بیاد مدیر بشه؟؟؟؟؟
    یه نگاهی به اطرافت بنداز بینم کیا دوروبرت هستن؟؟؟؟ این بود شایسته سالاریت؟؟؟ یه کم فکر کن که نزدیک ۲ ساله از نمایندگیت میگذره بینم چه کاری واسه شهر بدبختمون کردی؟؟؟ ۲ سال دیگه هم تو یه چشم به هم زدنی میگذره پس کاری کن که هم خودت راضی باشی هم دعای این مردم بیچاره پشت سرت باشه.
    برگ در انتهای زوال می افتد و میوه در انتهای کمال، بنگر که چگونه می افتی… چون برگی زرد یا سیبی سرخ!!

  11. ازماست که برماست .کاش به فکر متکدیان حوزه انتخابیه خودتان باشید سه سال دیگر ادعا میکنید که به فکر متکدیان تهران بزرگ بوده اید!!!

  12. بس تجربه کردیم در این دیر مکافات با درد کشان هرکه در افتاد بر افتاد
    گرجان بدهد سنگ سیه لعل نگردد با طینت اصلی چه کند بد گهر افتاد

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.