تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
9

تصمیم فائزه هاشمی در آستانه عید نوروز

  • کد خبر : 21270
  • 01 فروردین 1392 - 0:01

به نقل از “ما هستیم” فرزند آیت الله هاشمی رفسنجانی تصمیم گرفته است با وجود اتمام دوران محکومیتش در ۳۰ اسفند ماه، مراسم تحویل سال نو را در کنار سایر زندانیان زن در زندان اوین سپری کند. فائزه هاشمی که ۶ ماه است دوران محکومیت خود در زندان اوین سپری می کند، با وجود حق […]

untitled
به نقل از “ما هستیم” فرزند آیت الله هاشمی رفسنجانی تصمیم گرفته است با وجود اتمام دوران محکومیتش در ۳۰ اسفند ماه، مراسم تحویل سال نو را در کنار سایر زندانیان زن در زندان اوین سپری کند.

فائزه هاشمی که ۶ ماه است دوران محکومیت خود در زندان اوین سپری می کند، با وجود حق استفاده از مرخصی و آزادی مشروط اما تصمیم گرفته که سال ۹۱ را در زندان اوین به اتمام برساند. این اقدام در حالی است که برادر او «مهدی هاشمی» توانست با حمایت هاشمی رفسنجانی از زندان آزاد شود!

فائزه هاشمی می تواند روز آخر سال را در کنار خانواده سپری کند ، اما وی به خانواده اش اعلام کرده ترجیح می دهد تحویل سال را در کنار زندانیان زنی که از دیدار خانواده محروم اند سپری کند و پس از تحویل سال از زندان خارج شود! گذشته از اینکه امکان مرخصی برای برخی از زندانیان به موجب موازین قانونی فراهم نیست اما چطور ممکن است که چنین امکانی برای فائزه هاشمی فراهم باشد اما برای سایر زندانیان زن و مرد که به واسطه جرایم خفیف زندانی شده اند میسر نباشد؟!!

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=21270

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.