- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

شاهرخی قبادی : جریان انحرافی با حمایت مردم از کاندیداهای جبهه متحد ناکام می‌ماند

 

 

[1]

به گزارش میرملاس نیوز ؛ نامزد جبهه متحد اصولگرایان کوهدشت گفت: حمایت مردم از کاندیداهای جبهه متحد اصولگرایان و پایداری، ناکامی جریان انحرافی را به دنبال دارد.

حجت‌الاسلام علی قبادی شاهرخی امروز در گفت‌وگوی اختصاصی با فارس در خرم‌آباد اظهار کرد: جریان انحرافی در این دوره به دنبال اهداف خود برای انتخابات ریاست جمهوری آینده هستند، پس مردم باید با درایت بالای خود باید نامزدهای کاندیدای جبهه متحد اصولگرایان و پایداری را حمایت کنند.

وی به حضور حداکثری در پای صندوق‌های اخذ رای اشاره کرد و گفت: حضور در پای صندوق‌های اخذ رای اعتبار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را به جهانیان نشان می‌دهد.

نامزد جبهه متحد اصولگرایان کوهدشت گفت: امروز دنیا میزان مشارکت مردم را رصد می‌کند، در این شرایط حساس هر چه مشارکت بیشتر باشد، عشق به نظام و ولایت بیشتر است و بار دیگر دشمنان به خود می‌آیند که ملت ایران هیچ وقت دست از رهبری و نظام برنمی‌دارند.

قبادی شاهرخی یادآورشد: اگر کسی که به فکر آبروی وطن است باید در این انتخابات شرکت کند زیرا عدم مشارکت و بی‌تفاوتی در سرنوشت کشور برایمان بسیار گران تمام است.

نامزد جبهه متحد اصولگرایان کوهدشت با بیان اینکه در حوزه انتخابیه کوهدشت پیش‌بینی می‌شود ۹۰ درصد مردم مشارکت داشته باشند، گفت: در حال حاضر تمام طیف‌های مختلف در کوهدشت نامزد انتخاباتی دارند و این موضوع نشان از حضور حداکثری مردم است.

وی با تاکید بر اینکه مردم باید نامزدهای این جبهه‌ها را حمایت کنند، گفت: این دو جبهه افرادی را که دارای وضعیت خوبی در بحث آرای مردمی و مقبولیت و محبوبیت هستند را به مردم معرفی کرده تا مردم خودشان با بصیرت و آگاهی فرد اصلح را به مجلس بفرستند.