- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

پیام نوروزی شهردار خرم آباد

 n00505931-b

 

قدوم گردشگران و میهمانان نوروزی مان از سراسر ایران و جهان را بر دیدگان می نهیم و امیدواریم زیبایی های شهر مان در خاطر این عزیزان یادگار بماند و روزهای خوش و پرخاطره ای را د رخرم آباد سپری کنند. 
 شهرداری خرم آباد با تشکیل ستاد نورزی برا ی مهیانمودن تسهیلات اسکان مسافران نورزی و راهیان نور و بسیج امکانات ونیروها  از چندین روز پیش از تحویل سال نو به استقبال میهمانان و همچنین همشهریان خرم آبادی رفته است. 
در این فصل شکفتنی، دریاچه خاطره انگیز کیو نیز با اقدامات صورت گرفته چهره زیباتری به شهر بخشیده است و زیبایی بهار را بیشتر و بیشتر به چشم می آورد. 
در سال نو امید بر آنست که با افزایش مشارکت های مردمی و حضور همه جانبه و کنش گر همشهریان در آبادانی شهر، برگ زرین دیگری بر عملیات اجرایی زبباسازی و توسعه فضاها و مبلمان شهری افزوده شود. 
نوروز امسال هم، شهر خرم آباد، پس از طی فعالیت های عمران شهری، زیباسازی،نوسازی مبلمان شهری  و بالابردن سرانه فضای سبز شهر بهاری دیگر را رقم می زند .  بهاری که سیمای خرم آبادش خرم و آباد و دلنشین تر از پیش باشد. خرسندیم که هم اکنون د رگوشه گوشه شهر و بیش از ۵۰ نقطه فعالیت های بهسازی سیمای شهری و عمران شهری در دست انجام است. با این امید که سالی بهتر برای شهری که درخور نام می بایست خرم و آباد باشد، پیش آید. 
پرداخت به موقع عوارض از سوی شهروندان کنش گر مسیر توسعه را برای شهر هموار ساخته است و امید بر آن است که د رسال آتی شهرمان با افزایش  مشارکت های مردمی و در اختیار گرفتن بستراصلی شهر به آبادانی بیشتر و بهتر برسد. به امید آن روز که نزدیک است.