تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
9

مومنی : تداوم جشنواره ملی صدای بهار روندی مثبت در جذب گردشگر و صنعت توریست است

  • کد خبر : 21425
  • 02 فروردین 1392 - 22:23

  فرج اله مومنی از سرمایه گذاران بخش خصوصی در عرصه گردشگری لرستان  در گفت و گوی اختصاصی با میرملاس ؛ جشنواره ملی صدای بهار را اقدامی خوب برای جذب گردشگر در استان ها عنوان کردوگفت: متاسفانه در استان لرستان و در کل کشور این گونه برنامه ها کمتر اتفاق افتاده است و اگر این روند […]

IMG_3878

 

فرج اله مومنی از سرمایه گذاران بخش خصوصی در عرصه گردشگری لرستان  در گفت و گوی اختصاصی با میرملاس ؛ جشنواره ملی صدای بهار را اقدامی خوب برای جذب گردشگر در استان ها عنوان کردوگفت:
متاسفانه در استان لرستان و در کل کشور این گونه برنامه ها کمتر اتفاق افتاده است و اگر این روند ادامه داشته داشته باشد شادی مردم را در پی خواهد داشت و مردم از اینگونه برنامه ها استقبال بیشتری خواهند کرد .

 مومنی از مدیران هتل سالیز خرم آباد افزود::خداوند متعال نیز دوست دارد بندگانش همواره شاد و خوشحال باشند و در هر شرایطی روحیه ا ی شاداب داشته باشند و این منجر به ایجاد انرژی برای انجام فعالیت مثبت در زندگی خواهد شد و تاثیر مثبتی در ارتباط با دیگران خواهد داشت و این نکته ای مثبت و در خور تامل است.

وی تصریح کرد:در استان لرستان امسال این جشنواره خیلی خوب تدارک دیده شده است و مردم استقبال خوبی داشته اند و مهمانان ویژه نوروزی که به هتل مراجعه کرده اند از این گونه برنامه ها بسیار راضی و خرسند هستند و تداوم اینگونه برنامه ها قطعا جذب گردشگر و صنعت توریسم در سال های آتی را درپی خواهد شد.

مومنی ادامه داد :اداره کل میراث فرهنگی استان لرستان با برنامه های متنوع و ایجاد فضایی شادبرای جذب گردشگران قدمی مثبت و رو به جلو برداشته است .

وی افزود :صنعت گردشگری در کشورهای دیگر با صنعت نفت برابری می کند و کشورهای دیگر از این فرصت استفاده بهینه کرده اند به طوری که سود بسیاری می برند و با برنامه ریزی در این زمینه و این صنعت رشد زیادی داشته اند کما این که کشور ما ایران فرصت و فضای مناسب و قابل سرمایه گذاری در این زمینه را داراست .

ایشان خاطرنشان کرد:انشاالله در آینده با برنامه های متنوع تر و معرفی جاذبه های استان در جذب گردشگر موفق تر باشیم و در آمد زایی کنیم.

مومنی افزود :گذشته از امکانات اولیه ای که در همه ی هتل ها وجود دارد میراث فرهنگی با معرفی تمام نقاط گردشگری استان هر روز میهمانان نوروزی را از محل هتل ها به مناطق و جاذبه های دیدنی استان به صورت رایگان به تور یک روزه می برد.

این تورهای یک روزه تاثیری مثبت داردوسبب شده است اگر مهمانان قصد اقامت یک روزه در استان را داشته اند تصمیم می گیرند بیشتر بمانند و جاذبه های استان را در قالب تورهای یک روزه ببینند و این گونه اقدامات سبب ایجاد در آمد و شغلی شده است .

 

 تهیه ی خبر : سجاد آریانپور

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=21425

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 21در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۲۱
  1. واقعا جالب است ! هر کی نمِرِه کُل چی موینه … . واقعا که ته چپ به راست می رسد

  2. بدبختی آنجاست آنان که اسلام را مربوط به ۱۴۰۰سال میدانند ومیگویند برای امروز کارآیی ندارد سراغ مکتب ۲۵۰۰سال پیش رفته اند ومیخواهند که از طریق پوچ گرایی وخرافات وکارهای غیر عقلی مانند چهارشنبه سوزی وسیزده بدر به سعادت برسند. به قول آن خواننده لوس آنجلسی بدبختی ما گناه بیگانه نبود…

  3. زنده باد پیوند جدایی ناپذیر اسلام و ایران

  4. اقای مومنی جان خودت از یادمان رفته بودی دوبار به یادمان امدی.دوستان رومشگانی چقابلی ات ما را طرفدار قطعی تو کردند ولی خودشان زیر به زیر به مهندس بازوند و…الاه هم در خرمباد در سازمان اموزش ووووومشغولند و به همه ق میدهند.باش تا صبح دولتت بدمد…….یک فرهنکی گول دوستان همه جناحی را خورده و الاه به اگاهی رسیده

    • آقای برخور…از رومشکان ! خواهش می کنم متنی که می نویسید قبل از ارسال ویرایش کنید . این چه وضعی است؟

      • ناشناس عزیز آنان که منظور نظر بنده هستند و این خبر برای انهاست پیام این نظر را به راحتی می فهمند.بنابراین این پیام فکر نکنک دخلی به شما داشته باشد.مدیر سایت لطف فرموده اند ان را در این قسمت گنجاند هاند.مطمئن باش پیامی که من در این دو سه جمله برای اقای مومنی فرستاده ام خودش میداند که چقدر به ایشان حتی در این زمان اگاهی میدهد حداقل برای امروز و فردایش.به احتما قوی مدیر سایت محترم همان برداشتی از این پیام را می نمایند که آقای مومنی .ببین حالا روان نوشتم تا بفهمی .

        • سوری رومشکانی بسیار فهمیده !
          اگر فقط برای افراد خاصی می نویسی احتیاج به کامنت نداری بلکه می توانی از نامه و صندوق پست زرد رنگ استفاده کنی … وقتی از کامنت استفاده می کنی باید به همه خواننده ها احترام بگذاری …. امیدوارم بفهمی

        • ناشناس اگه نمیدانی بدان .شما اگه به هر سایتی سرک بکشید همه خبرها که ضرورتی نداره برا تو نوعی باشد .در میان دهها خبر و گزارش ممکنه چندتاش تو بخونی وبدردت بخوره و بقیه نیازی به خواندن نداشته باشد.سعی کن از الفظ کوچه و بازار و …استفاده نکن .حتمکا فکر میکنی خیلی مبادی الادابی انجا که نوشته ای :این چه وضعی است؟

          مگر طرف من تو هستی که اینگونه با حالتی که از سر و رویت هم معلومه چقدر ان لحظه ای که این جوابیه را نوشته ای عصبانی بوده ای.لطفا برو ریشه ای چه وضعی است. را در خودت پیدا کن. واصلا اگر اعتماد به نفس داری جواب برای من در این سایت محترم نذار.

        • آقای برخور از رومشکان !
          یقین دارم خدا در این سال نو شفایت می دهد … ناامید نباش !

  5. فقط فرج اصلاح طلب

  6. اقای مومنی همیشه به یادت هستم

  7. کاری با سیاست ندارم ولی در زمان مدیریت اقای مومنی خیلی سالن امتحانات -مدرسه و ……ساخته شد

    • استاد ! ربطی به مومنی ندارد . بودجه آن کار را که از جیب خودش نگذاشته
      دولت خاتمی آن کارها را کرده

      • استاد
        بله دوره خاتمی بود و در ان دوره خدمت کرد.
        در مجلس هم نماینده در دوره خاتمی و در جایگاه های خوبی بودند که خدمت نکردن

        • همین آقای مومنی با لجاجت در انتخابات مجلس هفتم کاری کرد که رای اصلاحات دوپاره شد و امامی برای سومین بار رفت مجلس و به ریش همه خندید … آن وقت امثال شماها فراموش کردید

        • ما که یادمان نمی آید مومنی سالن ساخته باشد
          ایشان فقط بلد بود در آموزش و پرورش برای خوش رای جمع کند

  8. درپاسخ ۲۰ و۲۱فروردین سالن امتحانات دبیرستان حضرت معصومه سالن دبیرستان امام صادق سالن دبیرستان فاطمه الزهرا باز هم بگم (قضاوت با معلمان این شهر) درضمن از جیب خود نگذاشته ولی توانسته جذب اعتبار کنه حالا دوستان دیگه هم مدرسه ای بسازن ما خوشحال می شویم

  9. درود خدا بر فرج مومنی

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.