- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

درخشش غرفه کودک , غرفه بچه های دیاربلوط و شقایق ,در جشنواره ملی صدای بهارلرستان

SONY DSC

 

میرملاس نیوز : غرفه کودک در جشنواره صدای عشایر خرم آباد غرفه ای متفاوت است که برای کودکان و نوجوانان هم استانی و میهمانان نوروزی به اجرای برنامه هایی چون نمایش عروسکی ،موزیکال شاد،نمایش طنزو ایستگاه نقاشی می پردازد.
این گروه هنرمندبه سرپرستی سرکار خانم لیلا محمدی که به گروه “خاله شاپرک” معروف است با نقش آفرینی در نقش پدر بزرگ،عروسک خرگوش (خپل)،عروسک پسر بچه(زبل) و اجرای برنامه های طنز هم از لحاظ آموزشی و هم از لحاظ تفریحی وسر گرمی برای بچه ها و حتی بزرگتر ها به ایفای نقش پرداخته واین گروه را همراهی می کنند.
این گروه با اجرای برنامه برای کودک و نوجوان و فعالیت در برنامه رادیویی اتل متل ،برنامه قاصدک ،برنامه اینجا تابستان است و… و برنامه های تلویزیونی شبکه ماهواره ای افلاک به صورت تولیدی برنامه اجرا می کند و مخاطبانی از سراسر کشور دارد.
غرفه کودک و نوجوان جشنواره ملی صدای بهار با اجرای سفره هفت سین در روز عید نوروز ،غرفه مخصوص میهمانان نوروزی لحظه تحویل سال نیز با میهمانان و هم وطنان عزیزی که دراین زمان در شهر خرم آباد بودند و از جای جای ایران سر افراز گرد هم جمع شده بودند با خواندن قرآن و دعا و اجرای برنامه های شاد و متنوع جشن و آیین نوروز را برگزار کردند.
در این غرفه میهمانان نوروزی با لهجه محلی خود عید نوروز را به هم وطنان تبریک می گویند و با اجرای برنامه های موزیکال شاد لحظاتی مفرح را به وجود می آورند.
غرفه کودک و نوجوان جشنواره ملی صدای بهار لرستان با هجده سانس اجرا و روزانه صبح و بعد از ظهر تا ششم فروردین برنامه های شاد همراه با موزیک و سرگرمی و مسابقه برای کودکان و نوجوانان به اجرای برنامه می پردازد.
این غرفه در ایام فاطمیه نیز با برپایی غرفه نقاشی و معرفی بانوی مکرم اسلام حضرت فاطمه الزهرا (س) برای کودکان و نوجوانان تا پایان تعطیلات نوروز کار خود را ادامه می دهد.

تهیه ی خبر : سجاد آریانپور