تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
6

قربانی : استقبال هم وطنان از جشنواره ی صدای بهار لرستان بی نظیر بود

  • کد خبر : 21473
  • 04 فروردین 1392 - 1:19

مدیر کل میراث فرهنگی ،صنایع دستی و گردشگری استان لرستان گفت:طبق آمار های بدست آمده جشنواره ملی صدای بهار در استان لرستان مورد استقبال وافر هم وطنان قرار گرفته است. وی افزود:تا این لحظه در ورودی قلعه تاریخی فلک الافلاک تعداد بازدید کنندگان از این اثر تاریخی از مرز ۲۲ هزار نفر گذشته است و […]

SONY DSC
مدیر کل میراث فرهنگی ،صنایع دستی و گردشگری استان لرستان گفت:طبق آمار های بدست آمده جشنواره ملی صدای بهار در استان لرستان مورد استقبال وافر هم وطنان قرار گرفته است.
وی افزود:تا این لحظه در ورودی قلعه تاریخی فلک الافلاک تعداد بازدید کنندگان از این اثر تاریخی از مرز ۲۲ هزار نفر گذشته است و امسال با توجه به برنامه ریزی های انجام شده و تمهیدات صورت گرفته جشنواره ملی صدای بهار تا کنون مورد استقبال وافر مردم هم وطن با فرهنگهای متفاوت و مختلف قرار گرفته است.
قربانی اظهار داشت :استان لرستان و اداره کل میراث فرهنگی ،صنایع دستی و گردشگری استان لرستان تلاش مضاعفی کرده اند که همه میهمانان نوروزی در رفاه بوده و ضمن استفاده از تسهیلات سفرهای نوروزی با کوله باری از خاطرات خوش از این استان به دیار خودشان رهسپار شوند.
وی ادامه داد:با توجه به دیدار مسئولان ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی با مقام معظم رهبری و تاکید ایشان مبنی بر اینکه امسال تلاش مضاعف صورت گیرد که مردم در این تعطیلات و عید نوروز از مراسم و جشن های خوبی که برگزار می شود لذت ببرند .
وی افزود :بی شک و با توجه به منویات مقام معظم رهبری برنامه ریزی مفصل صورت گرفته است تا در این ایام لحظات شاد و خاطره انگیزی برای هم وطنان فراهم شود.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=21473

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.