تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
6

فروش برنج بی کیفیت با مارک تقلبی در فروشگاههای کوهدشت/ مسئولان نظارت کنند

  • کد خبر : 21481
  • 04 فروردین 1392 - 2:20

طی چند روز گذشته کیسه های برنج ده کیلویی بی کیفیت با مارک های تقبلی در بازار کوهدشت فروخته شد که این امر اعتراض مردم را به همراه داشته است.به گزارش خبرنگار مهر، در حالیکه بازار کوهدشت ماهها از وجود برنج خالی بود، ظرف چند روز کیسه های ده کیلویی برنج وارد بازار این شهر […]

IMG19525690
طی چند روز گذشته کیسه های برنج ده کیلویی بی کیفیت با مارک های تقبلی در بازار کوهدشت فروخته شد که این امر اعتراض مردم را به همراه داشته است.به گزارش خبرنگار مهر، در حالیکه بازار کوهدشت ماهها از وجود برنج خالی بود، ظرف چند روز کیسه های ده کیلویی برنج وارد بازار این شهر شد که با استقبال مردم و صف های طولانی روبه رو شد.

اما این کیسه ها که مارک های معروف با سابقه ای را بر خود داشتند و با قیمت های متفاوت ۵۰ هزار تومان، ۴۶ هزار تومان و ۴۸ هزار تومان فروخته شدند پس از باز کردن از سوی مردم تقلبی از آب درآمدند.

در بیشتر این کیسه ها برنج های تایلندی و دیگر برنج های نامرغوب ریخته شده بود که با اعتراض شدید مردم مواجه شد.

این اتفاق در حالی افتاد که بیشتر مغازه داران از پس گرفتن کیسه های فروخته شده سرباز زده و راضی نشدند مبالغ دریافتی بابت فروش برنج را به مردم باز گردانند.

بسیاری از کسانی که از این کیسه ها را تهیه و پخت کرده اند به خبرنگار مهر می گویند: بعد از پخت متوجه شدیم که این برنج ها بسیار بی کیفیت است به طوریکه پس از پخت شکل گندم پخته به خود می گیرند.

برخی دیگر که با کیسه های برنج بی کیفیت پشت در بسته فروشگاهها معطل مانده اند می گویند: فروشنده کلی از این برنج تعریف کرد ولی متاسفانه این برنج های بی کیفیت را با مارک های معتبر به فروش رسانده اند.

از طرفی بیشتر مغازه های توزیع کننده این برنج ها به علت برخورد با تعطیلات نوروزی هنوز باز نشده و کیسه های برنج تقلبی روی دست مردم مانده اند.

این گزارش حاکی است که از این کیسه های برنج بی کیفیت هنوز در برخی مغازه های کوهدشت دیده می شود و هنوز هم به مشتری های بی اطلاع فروخته می شود.
****
حشمت اله آزادبخت / مهر

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=21481

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 7در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۷
  1. باز هم افسوس افسوس

  2. این مطلب از افتخارات اقای چراخلی یاری است چرا از ایشان سوال نمیکنید

  3. خداوکیلی کاری ندارم ولی اداره بازرگانی در این مدت با تمام توان کار کرده،انصاف نیست که بعضیا با غرض به مسایل نگاه کنند

  4. تو کرمانشاه هم از این برنجا زیاده، کاش نظارتا بیشتر بشه

  5. درسته باید نظارت بیشتر از این بشه، راستی چراغعلی درسته نه چراخلی بعدشم ریس اداره بازرگانی اسمشون علی هستش نه چراخلی

  6. مرسی از آقای آزادبخت عزیز که همه مشکلات شهر رو بدون هیچگونه غرض ورزی با شخص خاصی به اطلاع همشهریان عزیز میرساند. ایشالا همیشه موفق باشید

  7. بابا شما هنوز به فکر برنج هستید…………………به فکر یه شغل واسه جوونا باشید

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.