- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

اجرای گروه موسیقی “سیمره” در کوهدشت/ استقبال بی نظیر مهمانان نوروزی

c

 

جنگ نوروزی با برنامه های متنوع خود توانست استقبال مهمانان نوروزی و مردم کوهدشت را به خود جذب کند.به نقل از مهر، جنگ نوروزی در کوهدشت که برای اولین بار در فضای باز اجرا شد توانست با برنامه های متنوع خود از جمله اجرای موزیکال و موسیقی مردم و مهمانان نوروزی را با خود همراه کند.

گروه موسیقی سیمره در این جنگ با اجرای هر روزه قطعاتی از موسیقی لرستان توسط امین محمدی و حشمت آزادبخت مخاطبان بسیاری را به خود جذب کرد. این جنگ از ۲۷ اسفند آغاز و تا چهارم فروردین ادامه داشت.

استقبال مردم و مهمانان نوروزی در حالی اتفاق می افتد که این جنگ نوروزی بدون وجود صندلی در محل باغ پرندگان کوهدشت اجرا می شود اما مخاطبان چند ساعت قبل از آغاز برنامه هر روز برای دیدن برنامه های متنوع آن سرپا به تماشا می ایستند.

 

x

 

علی یوسفی رئیس انجمن موسیقی کوهدشت و سرپرست این جنگ نوروزی در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن اعلام رضایت از کیفیت اجرای برنامه ها به ویژه موسیقی گفت: فکر نمی کردیم برگزاری این برنامه ها در فضای آزاد و بدون صندلی برای نشستن مخاطبان تا این اندازه مورد استقبال واقع شود اما مردم و مهمانان نوروزی با حضور بی نظیر هرروزه ثابت کردند که موسیقی لرستان همواره جذاب است و این موسیقی پاک و زلال که برگرفته از زندگی ایلی و تاریخ کهن این سرزمین است طرفداران بسیاری دارد.

یوسفی ادامه داد: تنها با ارائه موسیقی لری و حمایت از آن است که می توان در مقابل موسیقی های مبتذل وارداتی ایستاد و برگزاری این گونه برنامه ها می تواند در این راستا موثر باشد.
***
خبرگزاری مهر لرستان