تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
6

مهمانان نوروزی لرستان با تورهای گردشگری از مناطق مختلف این استان دیدن می کنند

  • کد خبر : 21520
  • 04 فروردین 1392 - 10:17

  مدیر کل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری استان لرستاندر گفت و گو با خبرنگار میرملاس گفت : این تورها با هدف آشنایی گردشگران و مسافران نوروزی با جاذبه ها و اماکن تفریحی و تاریخی استان لرستان راه اندازی شده است. ˈ قاسم قربانیˈ افزود: از آنجا که استان لرستان دارای جاذبه ها، […]

SONY DSC

 

مدیر کل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری استان لرستاندر گفت و گو با خبرنگار میرملاس گفت : این تورها با هدف آشنایی گردشگران و مسافران نوروزی با جاذبه ها و اماکن تفریحی و تاریخی استان لرستان راه اندازی شده است.

ˈ قاسم قربانیˈ افزود: از آنجا که استان لرستان دارای جاذبه ها، پتانسیل ها و اماکن تاریخی و فرهنگی مهمی است، مهمانان نوروزی می توانند در تور های یک روزه در قالب سفر های ارزان قیمت ، از مناطق مختلف استان دیدن نمایند.

وی تصریح کرد: طی این مدت چند سفر رایگان برای بازدید از اماکن تاریخی و باستانی لرستان ویژه مسافران نوروزی در استان در نظر گرفته شده است .

وی با اشاره به ثبت بیش از دو هزار و ۴۰۰ اثر تاریخی و باستانی لرستان در فهرست آثار ملی کشور، اظهار داشت: وجود این تعداد اثر نشانگر قدمت تاریخی استان است که باید در این زمینه و معرفی بهتر استان لرستان به دیگر مردم کشور اقدامات اساسی انجام شود.

مدیر کل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری لرستان گفت: اولین تور یک روزه طبیعت گردی مهمانان نوروزی در سال ۹۲ روز گذشته به اجرا گذاشته شد که مورد استقبال مهمانان نوروزی قرار گرفت .

قربانی افزود در این تور که بصورت رایگان برگزار شد ۴۰ نفر از مهمانان نوروزی که شب قبل در هتلهای شهرستان خرم آباد اقامت داشتند، طی دومرحله از آبشار نوژیان و پارک جنگلی مخملکوه دیدن کردند.

وی اضافه کرد : این تورها با سرپرستی و راهنمایی آقایان علیرضا فرزین پژوهشگر مردمشناس و آقای روح الدین غلامی از کوهنوردان اداره کل میراث فرهنگی لرستان اجرا می شود.

بگفته وی : دومین تور یک روزه و رایگان نیز امروز به سرپرستی آقای روح الدین غلامی به مقصد آبشار بیشه اجرا شده است که در این تور جمع کثیری از مهمانان نوروزی شرکت دارند.

به گزارش روابط عمومی میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری لرستان نیز حاکی از آن است که این تور که با استقبال فراوان مواجه شد با توجه به تکمیل شدن ظرفیت اتوبوس ، برخی از مسافران حاضر شدند با خودروهای شخصی در تور شرکت کنند و در پایان تور از مدیر کل میراث فرهنگی استان تشکر کرده و مدت اقامت خود در هتل را افزایش دادند.

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=21520

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.