- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

تنوع برنامه های جشنواره صدای بهار ماندگاری مسافران نوروزی در لرستان را افزایش داد

SONY DSC

 

مدیر کل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری لرستان در گفت و گوی اختصاصی با میرملاس نیوز گفت: تنوع برنامه های جشنواره صدای بهار در استان لرستان باعث افزایش ماندگاری مسافران نوروزی از یک روز به چند روز در این استان به خصوص شهرستان خرم آباد شده است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری استان لرستان :ˈسید قاسم قربانی ضمن ابراز رضایت از برنامه های این جشنواره , بیان داشت: این برنامه ها شامل اجرای موسیقی زنده توسط هنرمندان مختلف استان ، اجرای تئاتر ، برنامه های طنز ، رقص های آئینی ، سرگرمی و مسابقات کودکان و ده ها برنامه متنوع دیگر است که موجبات جلب رضایت مسافران نوروزی را فراهم آورده است.

وی اظهار داشت : نمایشگاه صنایع دستی و اجرای زنده تولید صنایع دستی ، نمایشگاه جاذبه های گردشگری و فروشگاه های خرید سوغات جهت مسافران نوروزی هم اکنون در شهرهای استان دایر است.

قربانی تصریح کرد: علاوه بر این ، اجرای برنامه تورهای رایگان نوروزی برای مسافران مزید بر علت شده تا مسافران با اشتیاق هرچه بیشتری اقامت خود را در لرستان تجدید کرده تا با جلوه های فرهنگی ، باستانی و طبیعی لرستان بیشترآشنا شوند.