- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

همت پورخبرداد: اسکان ۳۵۰تخته چادر در۴ کمپ ,برای مهمانان نوروزی درخرم آباد/خدمات رایگان به مهمانان

8889

 

محمد جعفر همت پور رییس شورای اسلامی شهر ستان خرم آباد در گفتگوی اختصاصی با خبر نگار میر ملاس گفت :در صدد هستیم بستر های مناسب تری برای حضور میهمانان نوروزی مهیا کنیم .همت پور یادآورشد:از ۲۰ بهمن ماه سال گذشته ۴ کمپ اسکان رایگان ویژه میهمانان نوروزی برپا شده است.
همت پور که در جشنواره ملی صدای بهار لرستان حضور داشت افزود:در رابطه با این جشنواره شاهد حضور پرشور میهمانان نوروزی وهم استانی های عزیز هستیم و این کاملا مشهوداست و نیازی به گفتن نیست.
وی اظهار داشت:امسال این جشنواره با ایام فاطمیه و گرامی داشت یاد بانوی مکرم اسلام تقارن داشته است و انشاالله ما نیز در تلاش هستیم بستر هایی فراهم کنیم تا همه هم وطنان ما که از سراسر کشور به لرستان می آیند و از فرهنگ غنی و آثار باستانی لرستان دیدن می کنند در رفاه بیشتری باشند.
همت پور افزود:واقعیت است که مردم دیار لرستان به میهمان نوازی مشهور هستند و امیدواریم این خصلت خوب مردم شریف لرستان همچنان تداوم داشته باشد و حضور میهمانان نوروزی باعث می شود تا این خصلت نمود بیشتری پیدا کند .
رییس شورای اسلامی شهر خرم آباد در پاسخ به این سوال که زحمت کشان شورای اسلامی شهر چه تمهیداتی برای اسکان میهمانان نوروزی اندیشیده اند,گفت:از ۲۰ بهمن ماه سال گذشته با همکاری سایر دستگا ه ها ۴ کمپ اسکان ویژه میهمانان نوروزی در مناطق پارک نسترن،پارک شریعتی ،پارک و دریاچه کیو و همچنین پارک بانوان برای استقرار میهمانان نوروزی و به صورت رایگان مهیا شده است.
وی افزود :در حدود ۳۵۰ چادر اسکان ویژه میهمانان نوروزی فراهم شده است که بدون دریافت وجه و به صورت رایگان ارائه خدمات می کنند و ما به عنوان خادمان ملت تلاش می کنیم تا شرایط رفاهی بیشتری را فراهم نماییم.

ایشان در پایان نیز از دکتر قربانی و همکارانش در سازمان میراث فرهنگی استان به خاطر برپایی موفق جشنواره ی صدای بهار و خدمات رسانی به مهمانان نوروزی سپاسگذاری کرد.