تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
5

حضور پیشوک در شب سپید/ ماهنامه ای که تا کودکان دوردست رفته است

  • کد خبر : 21586
  • 06 فروردین 1392 - 0:36

داریوش جعفری , مدیرمسءول و صاحب امتیاز ماهنامه ی غرب کشوری ” پیشوک ” با حضور در شبکه ی افلاک لرستان و برنامه ی زنده ی ” شب سپید ” به معرفی بیشتر این ماهنامه ی وزین پرداخت. جعفری که مهمان ویژه ی این برنامه در دوشنبه شب این هفته بود درمورد استفاده ی پیشوک […]

fe71a993ace6db949f60623d52e32593
داریوش جعفری , مدیرمسءول و صاحب امتیاز ماهنامه ی غرب کشوری ” پیشوک ” با حضور در شبکه ی افلاک لرستان و برنامه ی زنده ی ” شب سپید ” به معرفی بیشتر این ماهنامه ی وزین پرداخت. جعفری که مهمان ویژه ی این برنامه در دوشنبه شب این هفته بود درمورد استفاده ی پیشوک از عناصر و المان های بومی ,با بیان این که ” کودکان پادشاهان زمین اند ” و این شعار ماهنامه ی پیشوک است , گفت: المان های بومی کوهدشت کم نیستند از نقاشی های چندهزار ساله ی صخره ی میرملاس گرفته تا ظرفیت های سنتی زندگی ایلی که چه در عکس ها و چه نقش های پیشوک از آن ها الهام گرفته می شود.
64a022d3114207cee6d311cc326456b2
داریوش جعفری ابراز خوش حالی کرد که پیشوک تا دوردست ترین روستاها می رود تا به دست کودکان دوردست ها برسد. وی با بردن یک قطعه عروسک ساخته ی دست مادرش به نام ” بووی ” گفت: این عروسک را زمانی استفاده می کردند که هنوز از وجود عروسک های شیمیایی خبری نبود. مدیر مسوول پیشوک یادآورشد : عروسک بووی با قطعات و ابزار کاملا ساده ی بومی مثل مهره , نخ و…ساخته می شود.
b3f81ab5b085ce49acb2000eba88c56a
گفتنی ست مرتضی خدایگان (سردبیرپیشوک)و محمد مهدی جعفری(خبرنگار و همکار پیشوک) نیز در قسمت دوم برنامه ی شب سپید مقابل دوربین ظاهر شدند و درمورد ماهنامه ی پیشوک توضیحاتی را بیان کردند.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=21586

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 14در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱۴
  1. زنده باد پیشوک.

  2. از ابراز لطف میرملاس‌نیوز و جناب آقای آزادبخت به پیشوک سپاسگزاریم.
    پیشوک

  3. کودکان پادشاهان این سرزمین اند……………

  4. دست مریزاد بر شما عزیزان پیشوک
    داریوش جعفری، مرتضا خدایگان و محمد مهدی جعفری
    به امید اینکه جایگاه واقعی پیشوک در سال ۹۲ مشخص گردد.
    واقعا خسته نباشید.

  5. سپاس از حشمت عزیز به خاطر پوشش خبری. علیآقا جان زنده باشی. پیشوک محصول یک تلاش گروهی و عاشقانه ست که شخص جنابعالی هم در این گروه نقش موثری داری. دست همه ی همکاران و حامیان پیشوک مریزاد

  6. من که خبر نداشتم و برنامه رو ندیدم اما با شناختی که از استاد عزیز دارم میدونم و مطمئنم که جالب بوده …امیدوارم که پیشوک همچنان که با موفقیت قدم برداشته راه پیشرفق رو پیش رو داشته باشه…..وتشکر ویژه دارم از تمامی کسانی که برای پیشوک زحمت میکشن و ما نمی شناسیمشون….

  7. درود بر پیشوکی ها…

  8. درود بر پیشوک ، آقای جعفری مدیر مسئول محترم و سردبیر پرتلاش مرتضای عزیز با آرزوی موفقیت های بیشتر برای پیشوک.

  9. به جناب استاد جعفری و همکاران عزیز ایشان در ماهنامه پر آوازه پیشوک خدا قوت میگویم و امیدوارم که مردم خوب و فهیم شهرستان کوهدشت و نیز هم استانیهای عزیز قدردان چهره های فرهنگی و هنری باشند .

  10. ماندگار باد پیشوک دوست داشتنی…
    حیف شد ما استثنائن اون شب برنامه رو ندیدیم!!!

  11. از تمام دوستان به خاطر محبتشان سپاسگزاریم.
    پیشوک

  12. زنده بادپیشوک وپیشوکی ها

  13. خدا قوت پیشوکی ها……….

    به امید درخشش بیشترتان

    یا علی…

  14. کمال تشکر را از خانواده پیشوک به خاطر زحماتی که برای جامعه فرهنگی فرزندانمان انجام میدهند داریم دخترم پریا را خیلی به خواندن پیشوک عادت داده بودیم اما قسمت ما نبود که دخترمان زیاد با ما و پیشوک باشد امید داریم که پسرمان نیز بادوست خوبی مثل پیشوک اشنا کنیم

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.