تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
4

جایگاه اسکان و پارکینگ موقت رایگان در محوطه دژ شاپورخاست خرم آباد راه اندازی شد

  • کد خبر : 21608
  • 05 فروردین 1392 - 11:11

  مدیر کل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری لرستان گفت: به منظور رفاه حال مسافران نوروزی، جایگاه اسکان و پارکینگ موقت رایگان ازعصر دوشنبه در محل مجموعه قلعه فلک الافلاک راه اندازی شد. سید قاسم قربانی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مسافران و گردشگرانی که قصد بازدید […]

 

مدیر کل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری لرستان گفت: به منظور رفاه حال مسافران نوروزی، جایگاه اسکان و پارکینگ موقت رایگان ازعصر دوشنبه در محل مجموعه قلعه فلک الافلاک راه اندازی شد.

سید قاسم قربانی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مسافران و گردشگرانی که قصد بازدید از شهر و اماکن تاریخی و تفریحی شهر خرم آباد را دارند می توانند از این مکان استفاده کنند.

وی اظهار داشت: چادرهای مستقر شده ،توسط سازمان هلال احمر استان لرستان و در محوطه قلعه فلک الافلاک دایر شده اند که مورد استقبال مهمانان نوروزی قرار گرفته است.

وی افزود: همچنین جهت رفاه حال مهمانان ، از فضای محوطه جهت پارکینگ استفاده شده و به صورت رایگان در اختیار مهمانان قرار داده شده که این امر باعث کاهش بار ترافیکی اطراف قلعه شده است.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=21608

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. چه کار عمرانی …………نه بابا پولیش کنید خدای کجای قلعه ۴۵۰۰ می ارزد که بلیتش شده ۴۵۰۰ کسانی که بچشون زیاد و ندارن از کجا بیارن اقای ریس فکری برا اونا هم میکردین درسته هزینه داره ولی انصاف قشر محرم و بیکار چکار کن مگه تا ورودی بیان اقای ریس

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.