تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
5

ورود بیش ازدو میلیون مسافر نوروزی به لرستان / سالی بی نظیر برای میزبانی لرستان

  • کد خبر : 21769
  • 08 فروردین 1392 - 16:49

  به گزارش میرملاس :  مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان لرستان از ورود دو میلیون و ۳۰۰ هزار مسافر نوروزی به این استان خبر داد. سید قاسم قربانی  اظهار داشت: تعطیلات نوروزی امسال تاکنون به لحاظ جذب گردشگران و مسافران نوروزی برای لرستان سال بی نظیری بوده است. وی با اشاره […]

ImageHandlerCAUF1GD6

 

به گزارش میرملاس :  مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان لرستان از ورود دو میلیون و ۳۰۰ هزار مسافر نوروزی به این استان خبر داد.

سید قاسم قربانی  اظهار داشت: تعطیلات نوروزی امسال تاکنون به لحاظ جذب گردشگران و مسافران نوروزی برای لرستان سال بی نظیری بوده است.

وی با اشاره به اجرای برنامه های متنوع و مفرح برای مسافران نوروزی در این ایام ودر قلعه ی فلک الافلاک خرم آباد, عنوان کرد: افزایش تعداد مسافران نوروزی بی شک حاصل تلاش نیروهای این اداره کل و اعضای ستاد تسهیلات سفر استان است. وی افزود: تا این لحظه بیش از دو میلیون و ۳۰۰ هزار مسافر نوروزی وارد استان لرستان شده اند.

قربانی همچنین میزان اقامت مسافران در لرستان را نسبت به سال های قبل بی سابقه توصیف کرد و ببان داشت: تاکنون بیش از ۱۸۰ هزار نفر در استان اقامت داشته اند.

وی با اشاره به رشد ۱۰۰ درصدی ماندگاری مسافران در استان , یادآور شد: این در حالی ست که آمار بازدید از موزه های استان و قلعه فلک الافلاک به مرز ۸۰ هزار نفر رسیده است.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=21769

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 3در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۳
  1. امین جان دکتر قربانی نه ذکتر- اصلاح بفرمایید

  2. با سلام اقای قربانی به نظرم کوهدشت هم جاهای تاریخی زیاد داره که دیدنشون مجانی ………………..راستی چرا اینقد بلیط قلعه گرونه و بلیط قایق دریاچه کیو ……………کاش بابت این پول نیز خدمات رسانی بشه قلعه که وضعیت بهداشتیش مناسب نیست

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.