- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

جهانیان : سفر ۵۰ میلیون ایرانی به سراسر کشور در هیچ کجای دنیا سابقه ندارد/ برگزاری مراسم تجلیل از ستادهای نوروزی

15

 

به گزارش میرملاس : معاون سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور گفت: سفر ۵۰ میلیون ایرانی به نقاط مختلف کشور در ایام نوروز سال  ۹۲ در هیچ کجای دنیا سابقه نداشته و ندارد.

 منوچهر جهانیان، معاون سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور،پیش از ظهر پنجشنبه  در جمع اعضای ستاد تسهیلات نوروزی استان فارس اظهار داشت: مراسم تجلیل ستادهای نوروزی در ۲۶ فروردین با حضور رئیس جمهور و مسئولان میراث فرهنگی در سطح ملی برگزار می شود همچنین  مراسم تجلیل از ستاد استان فارس با حضور مدیر کل میراث فرهنگی فارس روز ۱۷ فروردین اجرایی خواهد شد.

وی با اشاره به بازدید سرزده مسئولان میراث فرهنگی و ریاست جمهوری از برنامه های نوروزی، عنوان کرد: حضور مسئولان  باعث همدلی می شود و این همکاری ستاد باعث شده تا حرف های دشمن در خصوص عدم حضور مردم در ایام نوروز و کم رنگ شدن مسافرت ها بی تاثیر جلوه کند.

معاون سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری بر ایجاد شادی و شعف برای مردم , ابراز داشت: موفقیت های ایجاد شده در نوروز به خاطر زحمات اعضای ستاد تسهیلات نوروزی در سراسر کشور است چرا که همه دستگاه ها در استان با همکاری یکدیگر باعث رشد ۲۰ درصدی اقامت و سفر به فارس شدند.

جهانیان فارس را در بحث برنامه های نوروزی و توجه به مسافران پیش رو پیشقدم دانست وابراز داشت: برگزاری جشنواره های نوروزی و نمایشگاه های حاضر در مجموعه های متعدد گردشگری فارس به استقبال بیشتر مردم از این استان کمک کرده است.

وی عنوان کرد: جمع آوری متکدیان و معتادان در سطح شیراز و فارس باعث رضایت مندی بیشتر مسافران نوروزی شده ومردم در این راستا رضایت کامل را از خود نشان داده اند.