تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
4

پیریایی : نشاط و شادابی در ارائه خدمات به زائرین باید تا پایان تعطیلات حفظ شود

  • کد خبر : 21781
  • 08 فروردین 1392 - 17:33

    استاندار قم از فعالیت‌های بخش‌های مختلف ستاد تسهیلات زایران بازرسی کرد و در جریان روند خدمت‌رسانی به زائران قرار گرفت. به گزارش میرملاس ؛ به نقل از کمیته اطلاع‌رسانی ستاد تسهیلات زائران استان قم، کرم رضا پیریایی در حاشیه بازدید از فعالیت‌های ستاد تسهیلات زائران استان، بر ضرورت توسعه فعالیت‌های اطلاع رسانی و […]

thum-c63dfd422c2132d90fe-1-1-1_7890

 

 

استاندار قم از فعالیت‌های بخش‌های مختلف ستاد تسهیلات زایران بازرسی کرد و در جریان روند خدمت‌رسانی به زائران قرار گرفت.

به گزارش میرملاس ؛ به نقل از کمیته اطلاع‌رسانی ستاد تسهیلات زائران استان قم، کرم رضا پیریایی در حاشیه بازدید از فعالیت‌های ستاد تسهیلات زائران استان، بر ضرورت توسعه فعالیت‌های اطلاع رسانی و خدماتی به زائران و مسافران نوروزی تاکید کرد و اظهار داشت: هماهنگی و همکاری دستگاه‌های فعال در ستاد تسهیلات زائران استان باید در راستای توسعه خدمات و اطلاع‌رسانی گسترده به زائران شود.

وی به خدماتی که در نوروز امسال به فعالیت‌های ستاد تسهیلات زائران اضافه شده اشاره کرد و گفت: بهسازی و زیباسازی بلوار زائر، ورودی‌های شهر، بوستان‌های سطح شهر و اقامتگاه‌های موقت از جمله اقدامات ارزشمند ستاد تسهیلات زائران در نوروز امسال بوده است.

استاندار قم افزایش سفرهای نوروز و ورودی مسافران به استان را مهم ارزیابی کرد و افزود: افزایش سطح خدمات و اطلاع‌رسانی در ستاد جلب رضایت مردم و در پی آن افزایش ورود مسافر به شهر را در پی داشته است.

پیریایی بر ضرورت عزم مدیران برای افزایش سرانه اقامت مسافران در استان تاکید کرد و گفت: توسعه زیرساخت‌های اقامتی و تامین نیازمندی‌های زائران و مسافرین از جمله اقداماتی است که می‌تواند سرانه اقامت در استان را افزایش دهد.

وی روند خدمات‌رسانی به زائران و مسافران نوروزی در استان را مطلوب ارزیابی و خاطرنشان کرد: تا پایان تعطیلات نوروز نباید هیچ خللی در روند خدمات‌رسانی به زائران و مسافران رخ دهد.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=21781

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۲
  1. بعدازتعطیلات چی؟

    • بعد از تعطیلات به ستاد نوروزی مربوط نمی شود به مجموعه ای دیگر که ستاد دایمی سفرها ویا امور زایرین است ربط دارد

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.