تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
4

مدیرعامل ایران خودرو : تحریم‌ها صنعت خودروی ایران را خودکفا‌ کرد

  • کد خبر : 21898
  • 10 فروردین 1392 - 13:24

  مدیر عامل ایران خودرو گفت: برنامه راهبردی این گروه صنعتی در سال حماسه سیاسی و اقتصادی بر مبنای عدم استفاده از ارزنفتی، تولید صادرات محور و افزایش خودکفایی در ساخت قطعات تنظیم شده است. به گزارش روابط عمومی ایران خودرو، جواد نجم الدین در بازدید از نحوه ارائه خدمات رسانی به مسافران نوروزی در […]

image_news_1464

 

مدیر عامل ایران خودرو گفت: برنامه راهبردی این گروه صنعتی در سال حماسه سیاسی و اقتصادی بر مبنای عدم استفاده از ارزنفتی، تولید صادرات محور و افزایش خودکفایی در ساخت قطعات تنظیم شده است.

به گزارش روابط عمومی ایران خودرو، جواد نجم الدین در بازدید از نحوه ارائه خدمات رسانی به مسافران نوروزی در طرح امداد خودرو ایران افزود: درسال ۹۲، ایران خودرو بخش زیادی از  نیاز ارزی خود را برای برنامه های تولید و طرح توسعه ای خود از ارز حاصل از صادرات و بدون اتکا به ارزنفتی تامین خواهد کرد.

وی با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر تسهیل شرایط برای مسافران نوروزی، اظهار داشت: گروه صنعتی ایران خودرو تمام امکانات فنی و خدمات رسانی خود را برای تحقق فرمایشات معظم له در طرح امداد نوروزی بکار گرفته است. نجم الدین از عملکرد امداد خودرو ایران در ارائه خدمات مطلوب و بهینه به مسافران نوروزی تقدیر کرد و افزود: امداد خودرو ایران باید به سمت خود اتکایی و افزایش بیشتر رضایت مشتریان و ارائه خدمات سرویس دوره ای گام بردارد.

وی تاکید کرد: امداد خودرو ایران باید نظرات مشتریان را به بخش طراحی و توسعه محصول ارائه دهد تا به مرور نیاز به  خدمات امدادی کاهش یابد. مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو گفت: سال گذشته صنعت خودرو کشور دچار مشکلات متعددی شد که بخشی از آن ناشی از تحریم ها بود اما این وضع باعث شد آبدیده شویم و بتوانیم خودکفاتر به فعالیت خود ادامه دهیم.

نجم الدین اضافه کرد: تمرین کردیم که از ارز حاصل از درآمد نفت استفاده نکنیم که این ازثمرات اقتصاد مقاومتی است. مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو گفت: پس از ۲۳ سال شرکت پژو فرانسه به علت تحریم ها ارتباط خود را با ایران خودرو قطع کرد ولی ما توانستیم بدون کمک این شرکت، به فعالیت و تولید خود ادامه دهیم و نخستین بار بدون کمک پژو، بیش از ۴۵۰ هزار دستگاه خودرو تولید شد.

نجم الدین با اشاره به این‌که سال گذشته پژو ۲۰۶ داخلی‌سازی شد، اضافه کرد: در سال ۹۱ خودرو جدید رانا به تولید انبوه رسید و به سرعت آن را تجاری کردیم به طوری که میزان تولید آن به ۲۵۰ دستگاه در روز رسید که رکورد بی سابقه‌ای در صنعت خودرو کشور است.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=21898

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. کاش یه خودرو صادراتى این خودرو ساز به ما میرسید!!! هم با کیفت تره هم ارزون تر.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.