تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
5

شهردار خرم آباد : برنامه های شهرداری و میراث فرهنگی لرستان , حضورگردشگران را ۳ برابر افزایش داد

  • کد خبر : 21903
  • 10 فروردین 1392 - 15:21

هرمز نصیری شهردار خرم آباد در گفت و گو با خبر نگار میر ملاس نیوز, ضمن بازدید از جشنواره ی صدای بهار گفت : خوشبختانه امسال تسهیلات گردشگری سبب حضور متعادل و متناسب میهمانان نوروزی در لرستان شده است.نصیری افزود: تسهیلاتی که شهرداری خرم آباد با همکاری سازمان میراث فرهنگی و گردشگری لرستان در نظر گرفته […]

n00505931-b

هرمز نصیری شهردار خرم آباد در گفت و گو با خبر نگار میر ملاس نیوز, ضمن بازدید از جشنواره ی صدای بهار گفت : خوشبختانه امسال تسهیلات گردشگری سبب حضور متعادل و متناسب میهمانان نوروزی در لرستان شده است.
نصیری افزود: تسهیلاتی که شهرداری خرم آباد با همکاری سازمان میراث فرهنگی و گردشگری لرستان در نظر گرفته است نسبت به سال های گذشته حضور مسافران نوروزی دراین استان را سه برابر  افزایش داده است.
وی اظهار داشت : تسهیلات کشور امسال بی سابقه بوده است و خدمات مطلوب و متنوع رایگان خوبی را شاهد بوده ایم.
جاذبه های گردشگری لرستان مملو از جمعیت و میهمانان نوروزی است . بی شک اگر ما جاذبه های گردشگری برای میهمانان نوروزی فراهم آوریم استقبال بیشتری را شاهد خواهیم بود.
ایشان اعلام داشت:نظر سنجی از مسافران نوروزی نشان می دهد که بیش از ۹۰ درصد از گردشگرانی که به استان آمده اند از خدمات ارائه شده اعلام رضایت کرده اند.
وی افزود :شهرداری خرم آباد نیز به عنوان یکی از متولیان تسهیلات سفر با در اختیار گذاشتن ۳۵۰ چادر رایگان در سطح شهر خرم آباد به استقبال میهمانان نوروزی رفته است.
نصیری در پایان اظهار داشت:حضور مسافران نوروزی سبب رونق کسب و کار نیز می شود و مراکز تجاری می طلبد که ایام تعطیلات برای تامین مایحتاج مسافران فعالیت داشته باشند.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=21903

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 4در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۴
  1. آقاى شهر دار محترم سه برابر شدن بازدید کنندگان بخاطر این بود که تمام برنامه هاى استان معطوف شده بود به مرکز استان البته با کمک رسانه ها. پس در افزایش شامل حال شهرستان نشده است.

  2. شهردار محترم خرم آباد شما هم مثل استان اصفهان از گردشگرانی که از پارکها وچادر های اسکان استفاده می کنند عوارض بگیرید چرا رایگان دراختیار قرارمی دهید.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.