تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
4

میرعمادی : محرومیت لرستان عمیق است/ اعتبار ویژه ای برای استان در نظر گرفته شود

  • کد خبر : 21927
  • 12 فروردین 1392 - 2:41

نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد با اشاره به عمق محرومیت لرستان خواستار اختصاص اعتبار ویژه ای به این استان شد.   به گزارش میرملاس به نقل از مهر، حجت الاسلام سید احمد میرعمادی ظهر پنج شنبه در مراسم کلنگ زنی سد و نیروگاه بختیاری با تاکید بر اینکه بدون شک این اقدام […]

نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد با اشاره به عمق محرومیت لرستان خواستار اختصاص اعتبار ویژه ای به این استان شد.

 
IMG14493271

به گزارش میرملاس به نقل از مهر، حجت الاسلام سید احمد میرعمادی ظهر پنج شنبه در مراسم کلنگ زنی سد و نیروگاه بختیاری با تاکید بر اینکه بدون شک این اقدام بزرگ در راستای منویات مقام معظم رهبری برای تحقق شعار حماسه اقتصادی بوده است اظهار داشت: آنچه که مقام معظم رهبری بر آن تاکید می کند انجام کارهای بزرگ در استان لرستان است.

وی با تاکید بر اینکه امروز با کلنگ زنی سد و نیروگاه بختیاری شاهد یک رخداد عظیم در استان لرستان هستیم افزود: با وجود تزریق اعتبارات در زمینه های مختلف محرومیت استان لرستان ریشه دار و عمیق است.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد با بیان اینکه مردم منطقه ای که سد و نیروگاه بختیاری قرار است در آنجا احداث شود بسیار محروم هستند افزود: در حال حاضر مردم این منطقه دارای مشکلات فراوانی از جمله عدم برق رسانی، آبرسانی، راه دسترسی مناسب و … هستند.

حجت الاسلام میرعمادی با بیان اینکه مردم این منطقه زندگی سختی دارند بیان داشت: در این راستا مردم این منطقه از رئیس جمهور در سال جدید خواستار رفع این مشکلات هستند.

وی خواستار رفع مشکلات این منطقه شد و گفت: همچنین برای استان لرستان ردیف اضافه بودجه ای از سوی رئیس جمهور به عنوان عیدی مرم لرستان در نظر گرفته شود.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد با تاکید بر توجه بیشتر دولت به استان لرستان عنوان کرد: در این راستا اعتبار ویژه ای برای استان لرستان به صورت اختصاصی در نظر گرفته شود.

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=21927

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. درسال حماسه سیاسی ودرانتخابات ریاست جمهوری ، جهت ادای دین به جامعه امروزی وآیندگان مابه کسی رای می دهیم که به مردم امید به زندگی ببخشد . چراکه بی تفاوتی دولتها باعث شده مسن ترها نسبت به آینده مضطرب ونگران باشند وجوانان نیز ازبیکاری به آینده بی علاقه ، افسرده ودچارروزمرگی شده باشند . ، پس اولا” برای سرپرستان خانوار حداقل بیمه بازنشستگی و بیمه خدمات درمانی سهم دولت درنظر گرفته وبه حساب تامین اجتماعی واریزنماید وسهم افراد اختیاری باشد . دوما” برای جوانان بیکارمقرری ماهیانه درنظر بگیرد . متاسفانه نمایندگان مجلس هم تاکنون هیچگونه اقدامی نکرده اند . به عبارتی مانند ملی شدن نفت وگازومنابع طبیعی، منابع انسانی یعنی آحادجامعه نیزملی اعلام بکند. زیرا آرامش حق ما ست. لطفا” اطلاع رسانی کرده وبادیگران درمیان بگذارید.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.