- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

میرعمادی : محرومیت لرستان عمیق است/ اعتبار ویژه ای برای استان در نظر گرفته شود

نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد با اشاره به عمق محرومیت لرستان خواستار اختصاص اعتبار ویژه ای به این استان شد.

 
IMG14493271 [1]

به گزارش میرملاس به نقل از مهر، حجت الاسلام سید احمد میرعمادی ظهر پنج شنبه در مراسم کلنگ زنی سد و نیروگاه بختیاری با تاکید بر اینکه بدون شک این اقدام بزرگ در راستای منویات مقام معظم رهبری برای تحقق شعار حماسه اقتصادی بوده است اظهار داشت: آنچه که مقام معظم رهبری بر آن تاکید می کند انجام کارهای بزرگ در استان لرستان است.

وی با تاکید بر اینکه امروز با کلنگ زنی سد و نیروگاه بختیاری شاهد یک رخداد عظیم در استان لرستان هستیم افزود: با وجود تزریق اعتبارات در زمینه های مختلف محرومیت استان لرستان ریشه دار و عمیق است.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد با بیان اینکه مردم منطقه ای که سد و نیروگاه بختیاری قرار است در آنجا احداث شود بسیار محروم هستند افزود: در حال حاضر مردم این منطقه دارای مشکلات فراوانی از جمله عدم برق رسانی، آبرسانی، راه دسترسی مناسب و … هستند.

حجت الاسلام میرعمادی با بیان اینکه مردم این منطقه زندگی سختی دارند بیان داشت: در این راستا مردم این منطقه از رئیس جمهور در سال جدید خواستار رفع این مشکلات هستند.

وی خواستار رفع مشکلات این منطقه شد و گفت: همچنین برای استان لرستان ردیف اضافه بودجه ای از سوی رئیس جمهور به عنوان عیدی مرم لرستان در نظر گرفته شود.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد با تاکید بر توجه بیشتر دولت به استان لرستان عنوان کرد: در این راستا اعتبار ویژه ای برای استان لرستان به صورت اختصاصی در نظر گرفته شود.