- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

علی چراغیان : با ۳۶ برنامه و سرفصل به میدان آمده‌ام

[1]

به گزارش میرملاس نیوز ؛ علی چراغیان کاندیدای مجلس نهم در سلسله و دلفان گفت: با ۳۰برنامه و شش سر فصل برنامه‌ریزی‌های خود را انجام داده‌ام و به میدان آمده‌ام.

 علی چراغیان طی گفت‌وگویی اظهار کرد: استراتژیک دفاعی جمهوری اسلامی ایران بر پایه حضور همه جانبه مردم استوار است.

چراغیان افزود: انتخابات پیش‌رو از این حیث که می‌تواند با رقم زدن یک مشارکت حداکثری آثار فتنه را از بین برده و امید دشمن به فشار از داخل را به یأس و ناامیدی تبدیل کند، اهمیت زیادی دارد، طبعاً انتخابات حماسی پاسخی دندان شکن به دشمنان می‌دهد.

وی اتحاد و وحدت در بین کاندیدا را یکی دیگر از عوامل ناامید کننده دشمنان عنوان کرد و از همه خواست رقابت دوستانه و برادرانه داشته باشند، تا دشمنان که امروز به تأثیرگذاری انتخابات امید بسته‌اند و تلاش می‌کنند فتنه جدیدی را رقم بزنند را به مقصد نرسانیم.

کاندیدای نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه سلسله و دلفان در خصوص دیدگاه خود اظهار داشت: بنده یکی از اصولگرایان هستم و در حال حاضر کانون دانشگاهی استان لرستان و انجمن علمی نخبگان جامعه مشترک از من حمایت کرده‌اند.

وی همچنین اظهار داشت: با ۳۰برنامه و شش سر فصل برنامه‌ریزی‌های خود را انجام داده‌ام که اگر پیروز میدان شوم، همه را عملی می‌کنم و گامی بلند در راستای پیشرفت سلسله و دلفان بر می‌دارم، اما آنچه مدنظر دارم و اولویت همه است، بحث اشتغال و بیکاری جوانان است.