تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
4

جهانیان : به عملکرد مدیرکل و مجموعه ی میراث فرهنگی وگردشگری لرستان نمره ی ” ۲۰ ” می دهم

  • کد خبر : 21966
  • 12 فروردین 1392 - 19:58

    منوچهرجهانیان طی بازدید از ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی لرستان در گفت و گوی اختصاصی با میرملاس نیوز گفت : استان لرستان با تعامل و همکاری مدیریت ارشد استان و همه دستگاههای دولتی و غیر دولتی با برنامه ریزی و کار دقیق و مدیریت خوب مدیر کل میراث فرهنگی دکتر قربانی از نمره خوبی […]

87654

 

 

منوچهرجهانیان طی بازدید از ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی لرستان در گفت و گوی اختصاصی با میرملاس نیوز گفت : استان لرستان با تعامل و همکاری مدیریت ارشد استان و همه دستگاههای دولتی و غیر دولتی با برنامه ریزی و کار دقیق و مدیریت خوب مدیر کل میراث فرهنگی دکتر قربانی از نمره خوبی برخوردار هستند و با توجه به استقبال و حضور مردم و رضایتمندی آنها به آنها نمره ۲۰ می دهم.
وی اظهار داشت:امیدوارم این برنامه ریزی در طول سال هم تداوم پیدا کرده تا بتواند لرستان را و فرهنگ اصیل لرستانی هارا در سطح کشور معرفی کند واستان لرستان نیز از ظرفیتهای اقتصادی صنعت گردشگری بهره مند شود.
رییس ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی بیان داشت:در بحث توزیع سفر استان لرستان از جایگاه مطلوبی برخوردار است و استانهای کرمان،یزد،کردستان،کرمانشاه،آذزبایجان شرقی و اردبیل هم معرفی خوبی داشته اند.
جهانیان درتاثیر این برنامه ها و برنامه در انتقال فرهنگ لرستان اظهار داشت :تداوم اینگونه جشنواره ها و برنامه ها در جهت معرفی فرهنگهای بومی به یکدیگر و احیائ ارزشهای بومی وانتقال به نسلهای بعدی بسیار موثر است.
وی افزود:شادابی و نشاط و طراوت در بین مسافران نوروزی که به لرستان آمده اند مشهود است امیدواریم برنامه ریزی که در ایام نوروز توسط میراثفرهنگی لرستان صورت گرفنه در طول سال هم تداوم داشته و هم وطنان در همه ایام سال از جاذه های متنوع لرستان دیدن نمایند.
معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی کشور افزود: درخشش لرستان در جشنواره های ملی  صدای عشایر ، فرصت های سرمایه گذاری ، جشن نوروزی و صدای بهار سبب احیای فرهنگ،زیباییها،جاذبه ها،آثار تاریخی،تمدن اصیل،آداب و رسوم وسنن،صنایع دستی،سوغات و تنوع غذایی که در اقوام مختلف روستایی و عشایری لرستان شده و آنها را به خوبی معرفی و مورد استقبال مردم قرار گرفته است که سبب ماندگاری و انتقال فرهنگ مردمان این دیار می شود.

 

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=21966

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 5در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۵
  1. درود
    با آرزوی سلامتی برای آقای آزادبخت و سالی پر از شعف و شادمانی برای ایشان
    با عرض پوزش باید به اطلاع برسانم
    مطالب و عکسهای میرملاس اینقدر تکراری شده که کمی توی ذوق می زند
    مدتهاست که همه ی مطالب حول و حوش میراث فرهنگی و این شخص با این لباس محلی و همین اشخاص می چرخد در حالیکه همین مسئولان میراث فرهنگی بایستی در موارد بسیار زیادی پاسخگو باشند البته زمان حال حاضر ما پاسخگویی هیچ مفهومی ندارد و هر کس هر طور رفتار کند خودش است و خودش و هیچ کسی را ناظر خود نمی یابد
    باز هم با عرض پوزش بایستی این پیله تنیده بر تن میرملاس پاره شود و این اخبار چون غبار کهنه ی پارسال از تنش رخت بربندند
    و در پایان نباید از غنای بخشهای ادبی و پاتوق و مطلبهای کناره ی سایت چشم پوشید که بسیار ارزشمند و پر مغزند

  2. خسته شدیم از بس قیافه مدیرکل میراث را زیارت کردیم

  3. خودشون امتحان میگیرن و خودشون صحیح میکنن و خودشون نمره ى ٢٠ میدن!!! چه آزمونى!!! به به!!!
    این مردم هستن که باید نمره بدن نه شما.

  4. باسلام آیا گردشگرانی که به لرستان الخصوص کوهدشت آمده اند باز هم همین نمره رو میدن اینهمه روی غار میر ملاس تبلیغ میشود ولی کوچکترین امکانات رفاهی ندارد چند نفر مسافر را دیدم که تبلیغ میر ملاس را دیده بودند و عزم سفر کرده بودند وقتی از خانواده ای سئوال کردند غار کجاست هر چند ساکن کوهدشت بودند ولی اطلاع نداشتند که در این منطقه غار هست تازه آنها را از رفتن به آنجا منع میکردند

  5. تو بیست ندی پس کی بیست بده ؟!

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.