تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
9

فریادشیران پنجمین سرمربی گهر

  • کد خبر : 21967
  • 12 فروردین 1392 - 19:50

مهران مریدی / میرملاس : فریادشیران پنجمین سرمربی گهر حاجی‎مایلی‎ با استقلال آمد با استقلال رفت! کادر فنی تیم فوتبال گهر دورود برای چندمین بار در این فصل دچار تغییر و تحول شد. دیروز و بعد از بازی تیم فوتبال گهر دورود با تیم ملی نوجوانان که به تساوی ۲-۲ انجامید، محمد مایلی‎کهن تصمیم گرفت […]

مهران
مهران مریدی / میرملاس :

فریادشیران پنجمین سرمربی گهر

حاجی‎مایلی‎ با استقلال آمد با استقلال رفت!
کادر فنی تیم فوتبال گهر دورود برای چندمین بار در این فصل دچار تغییر و تحول شد.

دیروز و بعد از بازی تیم فوتبال گهر دورود با تیم ملی نوجوانان که به تساوی ۲-۲ انجامید، محمد مایلی‎کهن تصمیم گرفت تا فراهم شدن شرایط موردنیاز یک تیم لیگ برتری، تمرینات تیم را تعطیل کند و حتی به‎صورت شفاهی استعفایش را اعلام کرده بود.

در این بین برخی از مسوولان گهر این موضوع را تکذیب کردند اما امروز خروطی مدیر اجرایی باشگاه گهر با استعفای مایلی‎کهن موافقت کرد و نادر فریادشیران که یار غار مایلی‎کهن است به عنوان سرمربی جدید گهر انتخاب شد.

اگر داود مهابادی که گهر را به لیگ برتر آورد و در ابتدا شنیده می‎شد که سرمربی این تیم در لیگ برتر نیز ایشان است را جزو مربیان این فصل گهر نیاوریم، فریادشیران پنجمین سرمربی این فصل گهر در لیگ برتر است که در نوع خودش برای تیم لیگ برتری نکته‎ی منفی به‎حساب می‎آید.

نکته جالب توجه در رفت‎وآمد مایلی‎کهن این است که وی قبل از بازی گهر با استقلال در هفته چهاردهم هدایت تیم دورودی را به‎عهده گرفت و قبل از بازی برگشت این دو تیم هم از هدایت گهر انصراف داد. مایلی‎کهن که یکی دو روز قبل از دیدار رفت با استقلال هدایت گهر را پذیرفت در آن بازی که با حساب ۲برصفر به نفع آبی‎پوشان پایتخت به پایان رسید، ترجیح داد از روی سکوها فقط نظاره‎گر بازیکنان تیمش باشد و علیرضا پورمند از روی نیمکت گهر را کُچ می‎کرد. بنابراین مایلی‎کهن نتوانست در لیگ برتر برابر استقلال قرار بگیرد اما در جام حذفی با یک گل مغلوب قلعه‎نویی و یارانش شد.

گهر در ابتدای فصل با مهدی تارتار استارت زد، بعد که وی به سبب مشکلات مالی استعفا داد پورمند که دستیار تارتار بود هدایت گهر را عهده‎دار شد. با آمدن حسین هدایتی به تیم گهر، پرویز مظلومی را به‎عنوان سرمربی انتخاب کرد و حتی مراسم معارفه هم برگزار شد اما به سبب مشکلاتی که هواداران گهر برای نرفتن این تیم به خرم‎آباد تا آماده شدن ورزشگاه تختی دورود پیش آوردند، پرویز سوبله چوبله فرار را به قرار ترجیح داد و نیامده رفت.

در آن زمان کماکان نفر اول کادر فنی گهر پورمند بود تا این‎که مایلی‎کهن برای هدایت این تیم انتخاب شد و با وجود مشکلات زیاد، این تیم در ابتدای نیم‎فصل دوم نتایج خوبی گرفت اما رفته‎رفته مشکلات مالی و کمبود امکانات سبب شد که گهر نتایج دلخواه را نگیرد و سرمربی سابق تیم ملی ترجیح داد استعفا دهد و در فاصله ۴ هفته مانده به پایان بازی‎های لیگ برتر، فریادشیران سرمربی گهر شد تا اولین تجربه‎اش را به عنوان سرمربی یک تیم لیگ برتری تجربه کند.

حال باید منتظر ماند و دید آیا گهر با فریادشیران لیگ را به پایان می‎برد یا او هم استعفا می‎دهد تا اتفاقات عجیب‎ترین تیم تاریخ لیگ برتر همچنان ادامه داشته باشد.

۴ بازی باقیمانده گهر در دوازدهمین دوره لیگ برتر با تیم‎های استقلال، آلومینیوم، مس و سایپا است.

گهر هم اکنون با ۱۹ امتیاز از ۳۰ بازی در قعر جدول جا خوش کرده و به احتمال قریب به یقین به لیگ دسته اول سقوط می‎کند.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=21967

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.