کد خبر : 21979
تاریخ انتشار : ۱۴ فروردین ۱۳۹۲ - ۲۰:۲۰
نسخه چاپی نسخه چاپی
تعداد بازدید 522 بازدید

لیست کاندیداهای احتمالی نورآباد در انتخابات شورای شهر

    1-مهندس علی حسین عباسپور ۲-مهندس علی حسن غلامی ۳-دکتر علی (علی کاظم)رضایی ۴-دکتر محمد حسین ستاری ۵-احمد حسن زاده ۶-یدالله کاوه ای ۷-(ملک)ابراهیم میربک ۸-مهندس عبدالحسین مرادی ۹-مهندس برزو سیف ۱۰-علیرضا سیفزاده ۱۱-عبدالرضا یارالهی ۱۲-ابراهیم سبزیان ۱۳-حسن رضا محمودی ۱۴-محمدکرم فتحی ۱۵-سیدعبدالله موسوی ۱۶-سید حرمت مشعشعی ۱۷-سیدمجتبی موسوی ۱۸-افشین زارعیان ۱۹-محمد خاص امیری […]

 

 

1-مهندس علی حسین عباسپور

۲-مهندس علی حسن غلامی

۳-دکتر علی (علی کاظم)رضایی

۴-دکتر محمد حسین ستاری

۵-احمد حسن زاده

۶-یدالله کاوه ای

۷-(ملک)ابراهیم میربک

۸-مهندس عبدالحسین مرادی

۹-مهندس برزو سیف

۱۰-علیرضا سیفزاده

۱۱-عبدالرضا یارالهی

۱۲-ابراهیم سبزیان

۱۳-حسن رضا محمودی

۱۴-محمدکرم فتحی

۱۵-سیدعبدالله موسوی

۱۶-سید حرمت مشعشعی

۱۷-سیدمجتبی موسوی

۱۸-افشین زارعیان

۱۹-محمد خاص امیری

۲۰-سیدامین نوربخش

۲۱-حسین پیری

۲۲-امین میرزایی

۲۳-خانم زینب دارایی زاده

۲۴-خانم مهسا رشیدیان ظفرآبادی

۲۵-سید موسی نوربخش

۲۶-عزیزالله نظری پیردوستی

۲۷-یوسف میرزایی

۲۸-محمدعلی مرادی

۲۹-سید ولی الماسی

۳۰-اردشیر غلامیاری

۳۱-بهمن خاکیان

۳۲-امیدعلی نجف زاده

۳۳-احمدنظری

۳۴-سیدبهزاد والیزاده

۳۵سید داریوش مشعشعی

۳۶-قبادقبادی

37 – احمد غلامی

 

 

درج شده توسط : امین آزادبخت (مدیر سایت )

دیدگاه ها

خبر ناقص و مبهم. كدوم انتخابات؟

[پاسخ]

مهرداد در گفته :

باد آمد و بوی عنبر آمد

[پاسخ]

واقعا سایت میرملاس سایت خوبیه اما متاسفانه داره به سمت بی نظمی میره، مثلا این اسامی رو که زدید واسه چه انتخاباتی هستش؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/

[پاسخ]

آفرین که اصلاح کردید که واسه چه انتخاباتی هستش………………….ممنون

[پاسخ]

انتخابات شوراها !!
اگه وَ خير ناي…

[پاسخ]

اگه منبع خبر رو هم مينوشتي چيزي از شايستگي شما كم نميشد!!

[پاسخ]

محمدی در گفته :

باسپاس امین جان
شک نکنید در انتخابات نورآباد رویه عوض شده و رای بر اساس طایفه و یا در راه خدا و… دیگه وجود نداره مهندس عباسپور نفر اول و پرچم دار مدرنیته خواهد بود و تمنا دارم همه به ایشان و افراد خوش سلیقه و با برنامه رای بدیم .بیایم واسه رایمان ارزش قایل بشیم.

[پاسخ]

امین محمدی در گفته :

باسپاس امین جان
شک نکنید در انتخابات نورآباد رویه عوض شده و رای بر اساس طایفه و یا در راه خدا و… دیگه وجود نداره مهندس عباسپور نفر اول و پرچم دار مدرنیته خواهد بود و تمنا دارم همه به ایشان و افراد خوش سلیقه و با برنامه رای بدیم .بیایم واسه رایمان ارزش قایل بشیم

[پاسخ]

رهگذر در گفته :

اینا همه دیپلم نداشتن کی مهندس شدن

[پاسخ]

ناشناس در گفته :

تامردم دست ازقبله بازي برندارندخوشبختي كه ازناحيه شوراي شهرهست عايدشان نمي شودبيآيد همه باهم حضرت عباسي بدورازتعصب شوراي شهرخودمان راانتخاب كنيم تاشهرداري توانمندانتخاب نمايند كه دنبال عمران وآباداني شهرباشد هرچند شهردارگذشته نسبت به ديگرشهرداران نورآبادموفق تربود ليكن كارايشان نيزتبليغ براي كانديد موردنظرخود(غلامي)جهت نمايندگي مجلس بود.

[پاسخ]