- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

فریادشیران پس از پذیرفتن هدایت گهر: مایلی‎کهن تأکید داشت سرمربی شوم

2370_806 [1]

فریادشیران پس از پذیرفتن هدایت گهر:
مایلی‎کهن تأکید داشت سرمربی شوم
می‎خواهم تغییر ایجاد کنم
سرمربی جدید تیم فوتبال گهر دورود می‎گوید مایلی‎کهن از وی خواسته که هدایت گهر را بپذیرد.
به گزارش میرملاس نیوز و به نقل از خبرگزاری ایسنا- منطقه لرستان، نادر فریادشیران در خصوص پذیرفتن هدایت گهر پس از استعفای مایلی‎کهن، گفت: با شرایطی که تیم داشت آقای مایلی‎کهن استعفا داد و به من تأکید کرد که در این ۴ بازی باقیمانده تا پایان لیگ برتر سرمربی گهر شوم که بنده هم با کسب اجازه و رخصت از مایلی‎کهن این سمت را پذیرفتم.
وی ادامه داد: با توجه به این‎که تیم مشکلات زیادی دارد از مدیریت تیم و آقای هدایتی می‎خواهم عنایت ویژه‎ای به خواسته‎های بازیکنان داشته باشند تا بتوانیم در شأن مردم لرستان و دورود مثل زمانی که مایلی‎کهن حضور داشتند فرای از نتیجه، بازی‎های زیبایی را به نمایش بگذاریم و از اعتبار مردم این دیار به خوبی دفاع کنیم.
سرمربی جدید گهر در پاسخ به سوال خبرنگار ایسنا که مایلی‎کهن برای این استعفا داد که شرایط موردنظرش فراهم نبود حالا شما چگونه حاظر شدید با این شرایط، سرمربی گهر شوید؟ گفت: با توجه به مقرارت و این‎که با گهر قرارداد داشتم و برای این‎که بتوانیم تغییر ایجاد کنیم هدایت گهر را قبول کردم. مایلی‎کهن چند بار گفت و تغییری اتفاق نیفتاد ولی امیدواریم مسوولان تیم کمک کرده و خواسته‎های بازیکنان را تأمین کنند. فریادشیران خاطر نشان کرد: اعضای کادرفنی تاکنون کمترین خواسته‎های خودمان را مطرح نکرده‎ایم. بیشترین پول را بازیکنان گرفته‎اند و کمترین پول را کادرفنی که در بین همه‎ی اعضای تیم مایلی‎کهن از همه کمتر پول گرفته است.
وی عنوان کرد: از پنج‎شنبه هفته جاری تمرینات را شروع می‎کنیم و شرافتمندانه بازی‎ها را ادامه داده و لیگ را به پایان می‎رسانیم که امیدوارم جدا از مشکلاتی که داریم نتایج خوبی بگیریم و بچه‎ها با جان و دل بازی کنند.
فریادشیران در پایان ضمن قدردانی از هواداران خونگرم گهر، اظهار کرد: انتظار داریم هواداران در این چند بازی هم ما را تنها نگذارند و افتخار بزرگ فرهنگی که در فوتبال کشور ایجاد کرده‎اند، امیدواریم همیشگی شود.