تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
5

جهانیان : رشد ۱۰۰ درصدی اقامت در استان لرستان

  • کد خبر : 21983
  • 12 فروردین 1392 - 20:27

  معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی کشور در گفت و گو با خبرنگار میرملاس گفت:لرستان به عنوان یکی از مقصد ها ومسیرهای اصلی گردشگری در سطح کشور معرفی شده است.منوچهر جهانیان افزود:رشد میانگین بیش از ۶۰ درصد اسکان در مدارس و رشد ۱۰۰ درصدی اقامت در مراکز اقامتی دائمی و حضور هم وطنان عزیز در بازدید از […]

jahanian92_02

 

معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی کشور در گفت و گو با خبرنگار میرملاس گفت:لرستان به عنوان یکی از مقصد ها ومسیرهای اصلی گردشگری در سطح کشور معرفی شده است.
منوچهر جهانیان افزود:رشد میانگین بیش از ۶۰ درصد اسکان در مدارس و رشد ۱۰۰ درصدی اقامت در مراکز اقامتی دائمی و حضور هم وطنان عزیز در بازدید از جشنواره ملی صدای بهار  و بازدید از آثار تاریخی و تمدن لرستان حاکی از این است که که لرستان نیز  قابلیت معرفی شدن به یکی از قطبهای گردشگری گشور را دارد.
وی اظهار داشت:خوشبختانه امسال اقامت بیش از ۶۷ و نیم میلیون نفر در اقامت شبانه در مراکز اقامت دائمی و موقت را در کشور داشته ایم که نسبت به مورد مشابه سال قبل ۳۷ در صد رشد داشته است .
وی افزود: تا امروزحجم بازدید کنندگان از موزه ها،کاخ موزه ها و مجموعه های فرهنگی تاریخی گردشگری بیش از ۲۸ میلیون نفر بوده است.و بیش از ۲۶ میلیون نفر نیز ازبرنامه های فرهنگی ،معنوی و مذهبی و نمایشگاههای صنایع دستی و سوغات  دیدن نموده اند.
جهانیان بیان داشت:در نظارت بر مراکز اقامتی و پذیرایی و دفاتر خدمات مسافرتی نسبت به سال قبل از کاهش ۵۸ درصدی شکایات علیه این مراکز بوده که نشان از فعالیت فابل قبول این مراکز دارد.
ایشان اظهار داشت:شور و نشاط و شادابی در سفرهای نوروزی بسیار زیاد است و ویژگی شاخص سفرهای نوروزی امسال توزیع مناسب سفرها به نقاط مختلف کشور است .
جهانیان بیان داشت:رشد ۴۳ درصدی مسافرت برای اولین بار به مناطق گردشگری نشان از تکراری نبودن سفرها و حضور میهمانان در مناطق مختلف کشور را شاهد هستیم.
وی بیان داشت :قبل از شروع ایام عید تفاهم نامه ای با سازمان تعزیرات و بازرسی و اصناف و سازمان صنعت و تجارت ومعدن برای خدمت رسانی بهتر به مردم انجام پذیرفته است .

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=21983

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.