تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
5

آنجلیناجولی در افغانستان مدرسه ساخت

  • کد خبر : 22101
  • 15 فروردین 1392 - 21:31

  آنجلینا جولی , ستاره ی هالیوود و سفیر ویژه ی کمیساریای عالی پناهندگان سازمان ملل، در تازه ترین فعالیت خیرخواهانه‌اش , مدرسه ی دخترانه ای را در روستایی در نزدیکی کابل -پایتخت افغانستان- با هزینه ی شخصی اش ساخته است. به نوشته ی دیلی تلگراف این مدرسه که ساخت آن در سال ۲۰۱۲ آغاز […]

1CANSE2SB

 

آنجلینا جولی , ستاره ی هالیوود و سفیر ویژه ی کمیساریای عالی پناهندگان سازمان ملل، در تازه ترین فعالیت خیرخواهانه‌اش , مدرسه ی دخترانه ای را در روستایی در نزدیکی کابل -پایتخت افغانستان- با هزینه ی شخصی اش ساخته است.

به نوشته ی دیلی تلگراف این مدرسه که ساخت آن در سال ۲۰۱۲ آغاز شده بود گنجایش ۲۰۰ تا ۳۰۰ دانش آموز دختر را دارد. این هنرپیشه ی برجسته ی آمریکایی که فعالیت های انسان دوستانه‌اش به ویژه در افغانستان زبانزد خاص و عام است در سال ۲۰۱۰ نیز در اقدامی مشابه، با هزینه ی شخصی خود مدرسه‌ای دخترانه در شرق افغانستان ساخته بود. بر اساس این گزارش جولی تصمیم دارد مدارس بیشتری را در کشور جنگ زده ی افغانستان بسازد. به نوشته ی سایت روزنامه ی دیلی تلگراف، انجلینا جولی هزینه ساخت این مدرسه‌ها را از سود ناشی از تبلیغ برای جواهراتی با نام “سبک جولی” تامین خواهد کرد.

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=22101

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 5در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۵
  1. بهش بگید مدرسه ای در رماوند افتتاح نشده به مخروبه تبدیل شده و کسی از آن خبر ندارد

    • وژمونیم!
      اگه منظورت نظر من بود باید به عرضتون برسونم که مسئول نوسازی شهرستان کوهدشت از این مدرسه اظهار بی اطلاعی کرده است باورکنید سال ۸۶/۸۵نزدیک به ۷۰میلیون خرج چنین مدرسه ای برای روستای دورافتاده رماوند کردند اما صدای هیچ بابا آب دادی در کلاس هایش نپیچید.

  2. میرملاس ! وژمونیم ای خبر چه اهمیتی دره؟

    • موافقم. انتشار اینجور خبر ها ارزش خبرى ندارند. در کشور یا استان خودمون “خیر”کم نیست پس نیازى به این جور خبرها نداریم. (البته من نظر شخصى خودم و گفتم)

  3. از یه طرف بهشون حمله میکنن و خونه و مدرسشونو خراب میکنن بعد واسه نشون دادن حسن نیت مدرسه سازی میکنن عجب شیر تو شیری

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.