تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
3

کشف انواع سرقت ها در لرستان ۲۷ درصد افزایش یافت

  • کد خبر : 22150
  • 17 فروردین 1392 - 17:40

جانشین فرمانده انتظامی استان لرستان از افزایش ۲۷ درصدی سرقتها در این استان خبر داد.سرهنگ غلام عباس غلامزاده در گفت وگو با خبرنگار مهر اشاره به افزایش ۱۵ درصدی دستگیری سارقان در لرستان طی ایام تعطیلات نوروز اظهار داشت: با اقدامات و تلاش نیروی انتظامی لرستان میزان کشفیات انواع سرقتها در استان ۲۷ درصد رشد […]

IMG17193682

جانشین فرمانده انتظامی استان لرستان از افزایش ۲۷ درصدی سرقتها در این استان خبر داد.سرهنگ غلام عباس غلامزاده در گفت وگو با خبرنگار مهر اشاره به افزایش ۱۵ درصدی دستگیری سارقان در لرستان طی ایام تعطیلات نوروز اظهار داشت: با اقدامات و تلاش نیروی انتظامی لرستان میزان کشفیات انواع سرقتها در استان ۲۷ درصد رشد داشته است.

وی همچنین با اشاره به میزان کشفیات مواد مخدر نیروی انتظامی لرستان طی ایام نوروز تصریح کرد: در طول تعطیلات ایام نوروز بیش از ۱۱۴ کیلو و ۴۲۱ گرم انواع مواد مخدر کشف و ضبط شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان لرستان با اشاره به برخورد قاطع با سوداگران مواد مخدر، کالای قاچاق و سارقان در سالجاری بیان داشت: به طور حتم با همکاری همه مسئولان و دستگاههای مرتبط نیروی انتظامی به نحو بهتری به اهداف خود دست می یابد.
خبرگزاری مهر

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=22150

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. آمار سرقت در پلدختر بالا رفته و هنوز اموال سرقت شده و سارق یا سارقان پیدا نشده اند .پلدختر از لحاظ آماری اولین شهر سرقت زده است.ما بخاطر ناامنی در پلدختر تعطیلات عید هیچ جا نرفتیم.خدایا کمکمان کن

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.