تاریخ : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳
3

تذکر شدید رییس جمهور به ملک زاده در سخنرانی مشایی!

  • کد خبر : 22154
  • 17 فروردین 1392 - 17:53

یک منبع آگاه در گفت و گو با شریان نیوز افزود:رئیس جمهور در بازدید ناگهانی خود از ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی که به همراه برخی از اعضای هیات دولت و شخص مشایی بود برخورد شدیدی با ملک زاده کرد. وی در ادامه افزود: بعد از صحبت های احمدی نژاد ، رییس جمهور به ملک زاده […]

namaye
یک منبع آگاه در گفت و گو با شریان نیوز افزود:رئیس جمهور در بازدید ناگهانی خود از ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی که به همراه برخی از اعضای هیات دولت و شخص مشایی بود برخورد شدیدی با ملک زاده کرد.

وی در ادامه افزود: بعد از صحبت های احمدی نژاد ، رییس جمهور به ملک زاده دستور می دهد که از مشایی هم برای سخرانی دعوت به عمل آورد .

این منبع آگاه با اشاره بر برخورد شدید رئیس جمهور با ملک زاده افزود:زمانی که ملک زاده که مجری این مراسم بود ، به علت دستور محمود احمدی نژاد از مشایی دعوت کرد و در کلام خود این گونه گفت ، به مدت ۵ دقیقه از فرمایشات مهندش مشایی استفاده می کنیم که ناگهان احمدی نژاد با لحن شدید به ملک زاد گفت :ایشان هر چقدر بخواهند صحبت می کنند و چرا شما برای ایشان وقت تعیین می کنید؟

وی در ادامه افزود : این نشانه گر این است که حتی خط قرمز اعضای هیات دولت برای رئیس جمور مشایی می باشد و هر کس کوچکترین نقدی از مشایی در دولت بکند یا عزل می شود یا …
برچسب: سیاست –

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=22154

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 5در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۵
  1. خدایا ! این دو نفر را با هم محشور کن

  2. ضربه ای که ایران از احمدی نژاد و مشایی خورده حالا حالاها التیام نمی یابد … مَر خدا وُژ …

  3. درسال حماسه سیاسی ودرانتخابات ریاست جمهوری ، مابه کسی رای می دهیم که به مردم امید به زندگی ببخشد . چراکه بی تفاوتی دولتها باعث شده مسن ترها بخاطراینگه مبادا روزی برای امرارمعاش شرمنده فرزندان ویا دیگران شوندنسبت به آینده مضطرب ونگران باشند وجوانان نیز ازبیکاری به آینده بی علاقه ، افسرده ودچار روزمرگی وخمودگی شده باشند . ، پس اولا” برای سرپرستان خانوار حداقل بیمه بازنشستگی و بیمه خدمات درمانی سهم دولت درنظر گرفته وبه حساب تامین اجتماعی واریزنماید وسهم افراد اختیاری باشد . دوما” برای جوانان بیکارمقرری ماهیانه درنظر بگیرد . متاسفانه نمایندگان مجلس هم تاکنون هیچگونه اقدامی نکرده اند . به عبارتی مانند ملی شدن نفت وگازومنابع طبیعی، منابع انسانی یعنی آحادجامعه نیزملی اعلام بکند. زیرا آرامش حق ما ست. لطفا” جهت ادای دین به جامعه امروزی وآیندگان ،اطلاع رسانی کرده وبادیگران درمیان بگذارید.

  4. سلام،

    آخه ناسلامتی قوم و خویشند.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.