تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
5

انتقاد از انتصاب مدیران غیربومی در دلفان

  • کد خبر : 22244
  • 18 فروردین 1392 - 10:05

    به گزارش میرملاس ؛ خطیب جمعه نورآباد با انتقاد از عدم استفاده از نیروهای بومی در راس ادارات این شهرستان گفت: متاسفانه با اینکه امام جمعه پیشین نیز بارها در خطبه های نماز جمعه تذکرات فراوانی را در خصوص استفاده از نیروهای بومی در ادارات این شهرستان داده بود باز هم مکرر شاهد […]

 delfan-tabiat

 

به گزارش میرملاس ؛ خطیب جمعه نورآباد با انتقاد از عدم استفاده از نیروهای بومی در راس ادارات این شهرستان گفت: متاسفانه با اینکه امام جمعه پیشین نیز بارها در خطبه های نماز جمعه تذکرات فراوانی را در خصوص استفاده از نیروهای بومی در ادارات این شهرستان داده بود باز هم مکرر شاهد عزل و نصب های غیر بومی هستیم.

 

مهر:حجت الاسلام رضا نیکرو در خطبه های این هفته نماز جمعه نورآباد اظهار داشت: یکی از شعارهای نماینده مردم دلفان و سلسله استفاده کردن از نیروهای بومی برای ادارت این شهرستان بود که عملی نشده است.

وی ادامه داد: وقتی مردم هنگام رای دادن شعار انتخاباتی را مشاهده می کنند و رای می دهند از فرد پیروز این انتظار را دارند که شعارهای انتخاباتی وی محقق شود.

حجت الاسلام نیکرو افزود: طی یکسال اخیر بارها شاهد این بودیم که از نیروهای غیربومی برای ادارات این شهرستان استفاده شده است و این موضوع برای مردم قابل قبول نیست که بگویند این شهرستان نیروی متخصص و متعهد ندارد.

وی ادامه داد: این در حالیست که یسیاری از نیروهای متعهد و متخصص این شهرستان هم اکنون در نقاط مختلف کشور و حتی در پایتخت کشور با توانمندی بالا در حال خدمت کردن هستند.

امام جمعه موقت نورآباد با تاکید بر اینکه انتظار مردم در این زمینه بسیار بجا و به حق است اظهار داشت: کسی که مسئولیت را در این شهرستان قبول می کند باید بداند که کاستی های فراوانی در این منطقه وجود دارد که رفع آنها نیازمند فعالیت جدی است.

وی با بیان اینکه مسئولین این شهرستان باید شبانه روز در خدمت مردم باشند، افزود: با وجود بیکاری و عمق محرومیت در این شهرستان به ویژه در بحث زیرساخت های عمرانی نیاز به یک حرکت انقلابی و جهادی از سوی مسئولین داریم.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=22244

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 6در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۶
  1. بودن یا نبودن فرماندار فعلی برابر است!!!

  2. بنام خدا
    ضمن تشکر
    بخدا سوری تمام اقوام خود را در الشتر و بخصوص دلفان بکار گرفته ولی نمیدانم چرا مسئولان نظام با ایشان برخورد نمی کنند
    یکی از اقوام ایشان مسائل انتصاب دلفان و و دبیر کمیته انتصابات سوری است
    ایشان با برچسب اصولگرایی اومد ولی مسئولان غیر اصولگرا را آوره همچنین نمونه اش بخشدار و فرماندار انحرافی است

    به خدا به پیر به پیغمبر از زمانی که فرماندار نالایق دلفان امده حتی حتی یک جلسه شورای مدیران در دلفان با حضور ایشان برگزار نشده است
    در ایم تعطیلات هم با ماشین دولتی ایشان را در شمال مشاهده نموده اند حال این مدیر چطور می خواهد به مردم بدبخت دلفان خدمت کتد
    این نماینده نمیشه به جای برداشتن نیروهای ارزشی و درستکار مانند رئیس منابع طبیعی دلفان مدیر بیمارستاندلفان که در۱۳ سالگی به درجه جانبازی رسیده همچنینرئیس آب مسکن و غیره فکری بحال فرماندار انحرفی بکند
    مدیر سایت وزین میرملاس تورخدا این ها اطلاع رسانی کن
    قسم به شرافتت ما نورآبادی ها کسی را نداریم که واسمون دفاع کنه
    فرماندار باماشین دولتی میره مسافرت توی شهرستان دلفان نیستش- بی خیال خدمت به شهرستان دلفان شده و….
    نماینده چپی و بردرش پرویزخان سوری از مردم پول میگیره مانند دریافت۷ میلیون از آقای ویسی که کردش رئیس شبکه دلفان
    فرماندار که …..

  3. این آقایانی که الآن ریاست ادارات شهرستان دلفان رابرعهده گرفته اندلیاقت که ندارنداماپارتی های گردن کلفتی دارندکه علیرغم میل باطنی آقای سوری نماینده سلسله ودلفان منصوب شده اندآقای سوری اسماًنماینده است رسماًموافق ریاست ادارات اشخاص دیگرهستنددرطول انقلاب نماینده به این بی عرضه گی راماندیده ایم ونه خواهیم دید بزرگترین ضربه راایشان ازبطن خانواده خودآن هم پرویزسوری می خورد بجای اینکه برادرخودراتقویت نماید ایشان راروزبه روز ازدیدمردم این دودیاردورمی کندوچون می دانند همین یک دوره نماینده است ازحداقل دوره وکالت برادرخودحداکثرسودبقول شهرونددلفانی …..می بردنمی دانم آقای سوری نماینده این مطالب رارصد می کندیانه اگررصد می کندچرااهمیت نمی دهد واگراطلاع نداردمسئول محترم سایت میرملاس شمارابه خدابه یک نحوی ایشان راازنظرات شهروندان دلفان والشتر آگاه سازید .

  4. از مدیریت محترم سایت بخاطر اطلاع رسانی تشکر میکنم
    حقیقتا بنده نظرات بالا را مشاهده کردم دلم برای نوراباد سوخت من نورابادی هستم اما در تهران ساکن میباشم.
    جناب اقای سوری با شعار اصولگرایی تشریف اوردند میدان و ما گفتیم پای بند به شعارش هست. اصلا کاری ندارم اصول گرا باشند یاچیز دیگر اما انچه مهم است عملکرد ایشان است که بسیار ضعیف میباشد .
    یک سال از انتخاب ایشان میگذرد اما هنو شاهد هیچ طرح یا پروژهای برای دلفان نیستیم.
    از ایشان فقط عزل و نصب ها را میبینیم. بابا تو رو خدا به فکر اشتغال برای این همه جوان بی کار باش که از بیکاری دست به هر جنایتی میزنند
    تحصیل کرده های ما دارن غاز میچرانند و فقط مهندس متراژ خیابان شده اند.
    اقای ففرماندار مان هم که قربونش برم چیلی جون تشریف دارند. و مغرور خدا همه ما را به راه راست هدایت کند.
    دوست دارم دلفان . از راه دور میمیرم برات

  5. در پلدختر هم معلمان همه ادارات را قبضه کرده اند.فرماندار غیر بومی و معلم است.بخشدا ر و رییس اداره بازرگانی و همچنین اداره وررش و جوانان همه معلم هستند و این در حالی است که افراد تحصیل کرده و کارشناس در همان ادارات هستند.چرا یک معلم تاریخ که حتی در بچگی داخل کوچه گل کوچک هم بازی نکرده رییس اداره تربیت بدنی پلدختر شود؟چرا یک معلم ابتدایی رییس اداره بازرگانی شود؟بخشدار و فرماندار همینطور.
    چرا وضعیت اینطوریه؟

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.