- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

انتقاد از انتصاب مدیران غیربومی در دلفان

 delfan-tabiat

 

به گزارش میرملاس ؛ خطیب جمعه نورآباد با انتقاد از عدم استفاده از نیروهای بومی در راس ادارات این شهرستان گفت: متاسفانه با اینکه امام جمعه پیشین نیز بارها در خطبه های نماز جمعه تذکرات فراوانی را در خصوص استفاده از نیروهای بومی در ادارات این شهرستان داده بود باز هم مکرر شاهد عزل و نصب های غیر بومی هستیم.

 

مهر:حجت الاسلام رضا نیکرو در خطبه های این هفته نماز جمعه نورآباد اظهار داشت: یکی از شعارهای نماینده مردم دلفان و سلسله استفاده کردن از نیروهای بومی برای ادارت این شهرستان بود که عملی نشده است.

وی ادامه داد: وقتی مردم هنگام رای دادن شعار انتخاباتی را مشاهده می کنند و رای می دهند از فرد پیروز این انتظار را دارند که شعارهای انتخاباتی وی محقق شود.

حجت الاسلام نیکرو افزود: طی یکسال اخیر بارها شاهد این بودیم که از نیروهای غیربومی برای ادارات این شهرستان استفاده شده است و این موضوع برای مردم قابل قبول نیست که بگویند این شهرستان نیروی متخصص و متعهد ندارد.

وی ادامه داد: این در حالیست که یسیاری از نیروهای متعهد و متخصص این شهرستان هم اکنون در نقاط مختلف کشور و حتی در پایتخت کشور با توانمندی بالا در حال خدمت کردن هستند.

امام جمعه موقت نورآباد با تاکید بر اینکه انتظار مردم در این زمینه بسیار بجا و به حق است اظهار داشت: کسی که مسئولیت را در این شهرستان قبول می کند باید بداند که کاستی های فراوانی در این منطقه وجود دارد که رفع آنها نیازمند فعالیت جدی است.

وی با بیان اینکه مسئولین این شهرستان باید شبانه روز در خدمت مردم باشند، افزود: با وجود بیکاری و عمق محرومیت در این شهرستان به ویژه در بحث زیرساخت های عمرانی نیاز به یک حرکت انقلابی و جهادی از سوی مسئولین داریم.