تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
7

مایلی‎کهن: به‎خاطر مردم برگشتم/ بازی استقلال با تماشاگر برگزار شود

  • کد خبر : 22271
  • 19 فروردین 1392 - 11:31

مایلی‎کهن: به‎خاطر مردم برگشتم بازی استقلال با تماشاگر برگزار شود محمدمایلی‎کهن که شب گذشته حضور دوباره خود در گهر را اعلام کرده بود از قول ۱۰۰درصدی هدایتی برای رفع مشکلات مالی این تیم خبر داد. به گزارش میرملاس نیوز و به نقل از ایسنا- منطقه لرستان، سرمربی مستعفی گهر، گفت: آن‎ قدر دوستان، مردم لرستان […]

مایلی‎کهن: به‎خاطر مردم برگشتم

بازی استقلال با تماشاگر برگزار شود

10-569

محمدمایلی‎کهن که شب گذشته حضور دوباره خود در گهر را اعلام کرده بود از قول ۱۰۰درصدی هدایتی برای رفع مشکلات مالی این تیم خبر داد.

به گزارش میرملاس نیوز و به نقل از ایسنا- منطقه لرستان، سرمربی مستعفی گهر، گفت: آن‎ قدر دوستان، مردم لرستان و دورود به من محبت داشته‎اند که خجالت کشیدم. آقای هدایتی قول داده مشکلات مالی گهر را رفع کند و من نیز به‎ این خاطر برگشتم.

وی در خصوص رفتن و برگشتنش به گهر تصریح کرد: استعفا نداده بودم، به خاطر مشکلات مالی رفتم و قرار نبود بروم. الان هم همه توانم را خواهم‎ گذاشت؛ یکی از دلایل مهم بازگشتم، مردم فهیم لرستان است.

مایلی‎کهن در ادامه با بیان این‎که مقابل استقلال قطعاً روی نیمکت گهر خواهم نشست، اظهار کرد: پیشنهاد می‎کنم این بازی با حضور تماشاگران برگزار شود و هواداران دو تیم بیایند و بلیط تهیه کنند؛ تمامی عواید این دیدار جهت تکمیل ورزشگاه نیمه‎تمام تختی دورود هزینه شود.

وی با تاکید بر این‎که دورودی‎ها الان فرهنگ فوتبال کشور به‎حساب می‎آیند، اضافه کرد: همگی ما دست به دست هم دادیم تا این اتفاق رخ دهد و مردم نیز خواستند این مهم صورت گیرد و باید قدردان این موضوع بود.

وی همچنین در خصوص وضعیت نامشخص تعداد تیم‎های سقوط کننده به لیگ یک امسال، گفت: صنعت‎نفت با آن همه قدمت سقوط کرده ولی باید بگویم تیم‎هایی مانند پیکان و ذوب‎آهن دارای تشکیلاتی ۵۰ تا ۶۰ ساله هستند. عقیده من همان ۱۸ تیمه بودن لیگ برتر است.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=22271

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.