تاریخ : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳
4

برخی حق الزحمه ها ی فرهنگیان کوهدشت تا پایان فروردین ماه پرداخت می شود

  • کد خبر : 22347
  • 21 فروردین 1392 - 13:04

در حالی جمعی از فرهنگیان کوهدشت از عدم پرداخت حق الزحمه های مختلف خود از سوی اداره آموزش و پرورش این شهرستان انتقاد کردند که مدیر آموزش و پرورش کوهدشت از پرداخت مطالبات فرهنگیان تا آخر فروردین ماه خبر داد.بنابراین گزارش تعدادی از معلمان کوهدشتی در گفتگو با خبرنگار مهر خواستار پرداخت مطالبات خود در […]

IMG09302754
در حالی جمعی از فرهنگیان کوهدشت از عدم پرداخت حق الزحمه های مختلف خود از سوی اداره آموزش و پرورش این شهرستان انتقاد کردند که مدیر آموزش و پرورش کوهدشت از پرداخت مطالبات فرهنگیان تا آخر فروردین ماه خبر داد.بنابراین گزارش تعدادی از معلمان کوهدشتی در گفتگو با خبرنگار مهر خواستار پرداخت مطالبات خود در بخشهای مختلف شدند.

آن ها برخی مطالبات خود از آموزش و پرورش کوهدشت را حق الزحمه ی مربوط به عوامل اجرایی و تصحیح ورقه، حق الزحمه ی عوامل اجرایی ضمن خدمت سال ۹۱، مطالبات اصلاحیه حکم کارگزینی اسفند ۸۹ و حق بیمه ی طلایی از مرداد ۹۱ تا کنون عنوان کردند.

بهمن نریمانی مدیر آموزش و پرورش شهرستان کوهدشت در این رابطه به خبرنگار مهر گفت: تمام مطالبات فرهنگیان کوهدشت در قالب حق الزحمه(تصححیح اوراق وعوامل اجرایی امتحانات) تا پایان فروردین ۹۲ به همراه حقوق آن ها پرداخت خواهد شد.اما مطالبات حکم کارگزینی مربوط به دیون است که پرداخت آن ها تا آمدن اعتبار غیرممکن است.

وی در رابطه با پرداخت حق بیمه ی طلایی فرهنگیان این شهرستان نیز گفت: آموزش و پرورش به تعهد خود عمل وهمکاران ۵۰ درصد سهم خود را پرداخت کرده اند.

نریمانی افزود: ۵۰ درصد دیگر که پرداخت نشده مربوط به دولت است که آموزش و پرورش هیچ گونه مسئولیتی در این زمینه ندارد.
حشمت آزادبخت/مهر

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=22347

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 5در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۵
  1. تا جایی که ما ریاضی خوندیم کل مطلب شامل دو تا ۵۰درصد است
    ۵۰درصد که فرهنگیان سلحشور پرداخت می کنند(کسر از فیش حقوقی)
    ۵۰درصد که طبق فرمایش آقای نریمانی آموزش و پرورش به تعهد خود عمل کرده و پرداخت کرده !
    پس قضییه حله ! البته تا جایی که ما ریاضی بلدیم
    یک جوانمرد ریاضی بلد بفرماید قضییه ۵۰درصد سوم چیه ؟!!!!!!!!!!!!!

  2. آقای نریمانی دلفانی عزیز! آموزش و پرورش سهم خود را نداده بلکه معلمان شریف سهم خود را پرداخت کرده اند خواهشمند است قبل از هر گونه مصاحبه با مسئول مالی و مسئول رفاه مشورت کنید تا دچار این مشکل نشوید

  3. با تشکر از همکاران عزیز، به علت تعبیر خبرنگار محترم جناب آقای آزادبخت که به جای واژه همکاران واژه آموزش و پرورش را بکار برده، مزید اطلاع همکاران محترم در سال ۹۱ یارانه مقرری بیمه طلایی سهم دولت به علت وضعیت اعتبارات پرداخت نگردید گرچه این تعهدات هم دیون پذیر نیستند و همکاران ۵۰% سهم خود را پرداخت نموده اند علیهذا مقرر گردیده که در سال ۹۲ سهم ۵۰% درصدی آموزش و پرورش (دولت) پرداخت گردد.
    با تشکر
    بهمن نریمانی

  4. حاج بهمن نریمانی مدیرتوانمندوبااصالتی است که هم وغم فرهنگیان رابه خوبی درک می کندوشبانه روزدرصددبرطرف کردن مشکلات فرهنگیان است کوهدشتی های عزیزقدراین مدیربااخلاق رابدانید .

  5. آقای نریمانی سلام از پاسخگویی به موقع ورفع ابهام توسط حضرتعالی تشکر میکنم.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.