تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
4

رشد چهل وهفت درصدی اسکان مهمانان نوروزی در مدارس کوهدشت

  • کد خبر : 22351
  • 21 فروردین 1392 - 13:22

مدیر آموزش و پرورش شهرستان کوهدشت از رشد چهل وهفت درصدی اسکان مهمانان نوروزی در مدارس این شهرستان خبر داد.بهمن نریمانی در گفتگو با مهر با بیان اینکه امسال نسبت به سال گذشته با رشد ۴۷ درصدی اسکان مهمانان نوروزی در مدارس کوهدشت روبه رو بودیم، گفت: برای اسکان مهمانان سعی کردیم از بهترین مدارس […]

IMG15022018
مدیر آموزش و پرورش شهرستان کوهدشت از رشد چهل وهفت درصدی اسکان مهمانان نوروزی در مدارس این شهرستان خبر داد.بهمن نریمانی در گفتگو با مهر با بیان اینکه امسال نسبت به سال گذشته با رشد ۴۷ درصدی اسکان مهمانان نوروزی در مدارس کوهدشت روبه رو بودیم، گفت: برای اسکان مهمانان سعی کردیم از بهترین مدارس سطح شهر کوهدشت استفاده کنیم.

وی افزود: سال گذشته هزار و ۴۲۵ نفر و امسال دو هزار و ۱۱۴ نفر مسافر نوروزی در مدارس این شهرستان اسکان داده شده اند.

نریمانی ادامه داد: سال گذشته چهار مدرسه و نوروز امسال شش مدرسه برای اسکان مهمانان نوروزی تجهیز شده بود.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان کوهدشت ابراز امیدواری کرد که با توجه به جاذبه های خوب و زیبای کوهدشت و وجود اماکن تاریخی، مذهبی و گردشگری سال آینده شاهد رشد بیشتری در زمینه اسکان مسافران نوروزی در این شهرستان باشیم.
حشمت آزادبخت/مهر

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=22351

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۲
  1. با سلام خدمت مدیر …………….اقای مدیر هفت درصد اسکان هیچ مشکلی از مدارس محروم شهرستان حل نمیکند ………به فکر مدارس ابادیهای اطراف باشید بهتره

  2. با سلام خدمت دوست محترم اولا امسال رشد ۴۷/۳ درصدی داشته و این خبر هیچ ربطی به مدارس و عملکرد مدیر ندارد.ای کاش همه مدیران قبلی با وجود برخورداری و اعتبارات زیاد به اندازه مدیر فعلی دغدغه همکارو مدارس محروم را می‌داشتند که وضع به این شکل نبود. ان شأالله با برنامه ریزی و پشتکار مدیریت فعلی محرومیت از چهره مدارس رخت بربندد.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.