تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
5

دو آموزشگاه تیزهوشان در کوهدشت راه اندازی می شود

  • کد خبر : 22355
  • 21 فروردین 1392 - 15:37

مدیر آموزش و پرورش شهرستان کوهدشت از راه اندازی دو آموزشگاه تیزهوشان در این شهرستان خبر داد.بهمن نریمانی در این رابطه به مهر گفت: این دوآموزشگاه در قالب یک دبیرستان دخترانه و یک دبیرستان پسرانه و با ظرفیت هرکدام سه کلاس ۳۰ نفره سال تحصیلی جدید آغاز به کار خواهند کرد. وی افزود: آزمون ورودی […]

student

مدیر آموزش و پرورش شهرستان کوهدشت از راه اندازی دو آموزشگاه تیزهوشان در این شهرستان خبر داد.بهمن نریمانی در این رابطه به مهر گفت: این دوآموزشگاه در قالب یک دبیرستان دخترانه و یک دبیرستان پسرانه و با ظرفیت هرکدام سه کلاس ۳۰ نفره سال تحصیلی جدید آغاز به کار خواهند کرد.

وی افزود: آزمون ورودی این آموزشگاهها اردیبهشت سال جاری برگزار خواهد شد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان کوهدشت یادآورشد: آموزشگاه تیزهوشان برای نخستین بار است که در کوهدشت راه اندازی شود و قبلا دانش آموزان کوهدشتی برای نام نویسی در این آموزشگاه به خرم آباد می رفتند.

نریمانی ضمن برشمردن برخی ویژگی های آموزشگاههای تیزهوشان از جمله داشتن کلاس های فوق برنامه و کادر گزینشی مجرب و اعتبارات ویژه یادآور شد: ازطریق این آموزشگاه ها می توان دانش آموزان نخبه را شناسایی کرد.
حشمت آزادبخت/مهر

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=22355

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 11در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱۱
  1. سلام اقای آزادبخت اگه ممکن هستش به این سوال بنده جواب بدید، آیا امسال اموزش و پرورش ازمون استخدامی داره یا نه؟با تشکر از شما

  2. درور بر سایت خوبتون و همه خدمتگذاران بی ادعا

  3. ایجاد آموزشگاه تیزهوشان یکی از نیازهای مبرم آموزشی هر جامعه است زیرا همانطوری که جداسازی دانش آموزان با بهره هوشی کم و آموزش های ویژه آنان امری اجتناب ناپذیر در آموزش است برای دانش آموزان مستعد و نخبه نیز فراهم نمودن و گسترش کلیه امکانات لازم جهت شناخت و پرورش این استعدادها در سطوح مختلف تحصیلی ضروری است. خلاء این آموزشگاه در شهرستان کوهدشت سالها بود که احساس می شد که اینک با تلاش مدیریت و کارکنان آموزش و پرورش شهرستان کوهدشت این خدمت بزرگ (به زعم بنده بسیار بالاتر از احداث کارخانه و ورزشگاه و …می باشد) انجام گرفته است. امیدوارم در ادامه کار با فراهم نمودن مکان مناسب و کادر مجرب (به دور از مسائل سیاسی و تنها بر اساس شایستگی) این خدمت شایان مفید واقع شود. در پایان راه اندازی آموزشگاهای تیزهوشان را به همه مردم، دانش آموزان و فرهنگیان شهرستان کوهدشت تبریک عرض می نماییم.

  4. خبر خوب و و نشاط اوری بود.امید است با سیاست زدگی و باند بازی این مراکز را خراب وویران نکنیم

  5. مرسی آقای آزادبخت عزیز که جواب سوالمو دادید، حالا اگه یه وقت خبری شنیدی تو سایتتون اطلاع رسانی کنید.با تشکر

  6. درود بر شما و ایران سربلند

  7. جدا سازی مدارس تیز هوشان دارای محاسن و معایبی است . این محاسن و معایب با عث طرح دیدگاههای متفاوتی در مورد آموزش تیز هوشان شده است. اما آنچه بین همه آن دیدگاهها مشترک است این است که تنها کنار هم قرار دادن انسان های تیز هوش که از مهمترین منابع انسانی هستند برای آموزش آنها کافی نیست.خطا در آموزش تیز هوشان علاوه بر اینکه جامعه را از مهمترین منابع انسانی محروم می سازد می تواند باعث کاهش انگیزه به تحصیل, ایجاد اضطراب و نگرانی برای دانش آموزان و خانواده های آنها شود.لذا از مدیریت محترم و پرتلاش و زحمت کش آموزش و پرورش خواهش میشود که در برگزاری آزمون نهایت دقت و اهتمام را داشته باشند.

  8. سلام دوست عزیز آقای فیضی از نحوه آزمون و اجرای آن مطلع ایم اما گویا بچه این شهر نیستی که چطور علم در گذشته (مانند ورودی های مدارس شاهد و نمونه ) در سایه ضوابط و سیاست قرار گرفته بود. امیدوارم باوجود این مدارس شهرمان نخبه های خوبی به جامعه تحویل دهد.

  9. سلام خسته نباشید کی جواب تیزهوشان میاد

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.