تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
4

کاییدی:باید ماهیت تکنوکرات ها در انتخابات ریاست جمهوری آینده مشخص شود

  • کد خبر : 22366
  • 21 فروردین 1392 - 20:24

«علی کائیدی» روز جمعه در گفت و گو با ایرنا با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در جمع زائران حرم رضوی مبنی بر حضور همه سلیقه ها و جریان های معتقد به جمهوری اسلامی در انتخابات آینده افزود: حضور تمامی سلیقه ها در صحنه انتخابات ریاست جمهوری پیش رو ضروری است. عضو هیات […]

untitled

«علی کائیدی» روز جمعه در گفت و گو با ایرنا با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در جمع زائران حرم رضوی مبنی بر حضور همه سلیقه ها و جریان های معتقد به جمهوری اسلامی در انتخابات آینده افزود: حضور تمامی سلیقه ها در صحنه انتخابات ریاست جمهوری پیش رو ضروری است.
عضو هیات رییسه کمیسیون بهداشت مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی در بیانات اخیرشان خط کلی را مشخص کرده اند، اظهار داشت: نخستین مشخصه انتخابات ریاست جمهوری ۹۲، شرکت تمام آحاد و جریان های فکری در انتخابات است.

کائیدی به انتخابات ریاست جمهوری سال ۸۸ اشاره کرد و افزود: در هیچ جای دنیا سابقه ندارد مردم پس از گذشت ۳۱ از انقلاب خود، مشارکت ۸۵ درصدی در انتخابات داشته باشند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی یادآور شد: متاسفانه در انتخابات ریاست جمهوری سال ۸۸، عده ای آگاهانه یا ناآگاهانه با همکاری قدرت های خارجی و به بهانه تقلب در انتخابات، به اعتماد مردم ضربه زدند و موجب ناراحتی رهبر انقلاب شدند.

کائیدی تصریح کرد: اگر فتنه پس از انتخابات ریاست جمهوری در سال ۸۸ ایجاد نمی شد، به طور قطع تحریم های اقتصادی امروز نیز وجود نداشت. از این رو به طور حتم ملت نمی پذیرد کسانی که در سال ۸۸ به اعتماد مردم ضربه زدند، در انتخابات آینده نیز حضور داشته باشند.

وی با اشاره به بیانات نوروزی رهبر معظم انقلاب اسلامی گفت: رهبر انقلاب در سخنرانی خود فرمودند که ۱۸ سال پیش به دولتمردان وقت که خودشان را تکنوکرات می‌نامیدند، گفته اند که باید وابستگی اقتصاد کشور به نفت از بین برود اما آنها به این سخن ایشان خندیده‌اند؛ بنابراین باید ماهیت واقعی جریانی که آن زمان این فرمایش راهبردی رهبر معظم انقلاب را نادیده گرفتند و باعث ضربه پذیری اقتصاد از این زاویه شدند، مشخص شود.

نماینده مردم پلدختر و ملاوی در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: البته مردم ایران همواره بیدار بوده اند و توطئه های دشمنان نیز در طول ۳۴ سال گذشته تاثیری نداشته است زیرا مردم نگاه می کنند که امامشان چه می گوید.

وی تصریح کرد: به طور قطع همه سلایق در چارچوب نظام می توانند در انتخابات ریاست جمهوری پیش رو شرکت کنند و ملت نیز این آمادگی را دارد تا از بین سلایق مختلف به انتخاب دست بزند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی در ادامه ظرفیت سازی برای حضور همه آحاد مردم و سلیقه ها در انتخابات ریاست جمهوری پیش رو را رمز عبور از پیچ سخت تحریم های دشمنان عنوان کرد.

کائیدی همچنین ادعای افراد و گروه هایی که مدعی هستند از نظر رهبر انقلاب در مورد فرد یا گروه خاصی در انتخابات آینده آگاهی دارند را بی اثر خواند و گفت: مقام معظم رهبری در سخنرانی اخیر خود فرمودند که مانند همه مردم یک رای دارند و هیچ کس از این رای تا زمانی که در صندوق انداخته شود، مطلع نخواهد بود.

وی تاکید کرد: این فرمایش رهبر معظم انقلاب حکایت از احترام معظم له به قانون اساسی، ملت و مردم سالاری دینی دارد.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=22366

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 5در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۵
  1. همه می دانند این آقای کاییدی به باند پایداری نزدیک است و این باند نان خود را مثل احمدی نژاد در فحاشی به هاشمی می جوید . هر جا کم می آورند و معلوم می شود کشور را بد و ضعیف اداره کرده اند چهار تا فحش به هاشمی می دهند و ذهن مردم را منحرف می کنند … به این می گویند فرافکنی !
    آقای کاییدی !
    تا جایی که ما یادمان می آید هاشمی و دولت به قول شما تکنوکرات ها مملکت را با آن همه کمبود بهتر از احمدی نژاد و دولت مطلوب پایداری و مصباح اداره کردند .

  2. کاییدی تورو خدا شما رو به این حرفا چی؟بی خیلشو داداش این قلمبه سلمبه گویی به شما نمیاد.

  3. کاییدی شخصی ولایتمداراست به جریان خاصی وابسته نیست

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.