تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
9

شرایط ثبت نام داوطلبان شرکت در چهارمین دوره شوراها اعلام شد

  • کد خبر : 22389
  • 22 فروردین 1392 - 12:59

  «ستاد انتخابات کشور»  در اطلاعیه شماره ۴ ،‌ زمان و نحوه ثبت نام از داوطلبان شرکت در انتخابات چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا را اعلام کرد. به گزارش میرملاس ؛ در متن این اطلاعیه آمده است: به آگاهی عموم ملت شریف ایران اسلامی می رساند، ثبت نام از داوطلبان شرکت در انتخابات «چهارمین دوره […]

 

«ستاد انتخابات کشور»  در اطلاعیه شماره ۴ ،‌ زمان و نحوه ثبت نام از داوطلبان شرکت در انتخابات چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا را اعلام کرد.

به گزارش میرملاس ؛ در متن این اطلاعیه آمده است: به آگاهی عموم ملت شریف ایران اسلامی می رساند، ثبت نام از داوطلبان شرکت در انتخابات «چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا » از روز دوشنبه مورخ ۲۶/۱/۱۳۹۲  در فرمانداری ها وبخشداری های سراسر کشور آغاز و تا پایان وقت اداری روز یکشنبه مورخ ۱/۲/۱۳۹۲ ادامه خواهد یافت.

 همچنین به منظور تسهیل در امر ثبت نام، داوطلبان گرامی می توانند از روز شنبه مورخ ۲۴/۱/۱۳۹۲ تا پایان مهلت ثبت نام با مراجعه به دفاتر پیشخوان خدمات دولت و دفاتر ICT روستایی، اقدام به پیش ثبت نام نموده و از دفاتر مزبور شماره رهگیری دریافت کنند.

ثبت نام کنندگان از تاریخ ۲۶/۱/۱۳۹۲ شخصاً با در دست داشتن اصل مدارک زیر و شماره رهگیری به فرمانداری یا بخشداری مربوطه مراجعه و ثبت نام خود را تکمیل و نهایی نمایند.

مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام

به همراه داشتن  اصل شناسنامه عکس دار و دو نسخه تصویر کلیه صفحات آن، اصل کارت ملی همراه با  تصویر،  اصل کارت پایان خدمت یا مدرکی دال بر مشخص بودن وضعیت خدمت وظیفه عمومی و همراه با تصویر،  (۴) قطعه عکس جدید ۴ × ۳ ، اصل و تصویر آخرین مدرک تحصیلی معتبر، اصل و تصویر گواهی پذیرش استعفا از سمت یا شغل جهت مشمولین ماده ۲۸ قانون، اصل و تصویر مدرک معتبر ایثارگری جانبازان، آزادگان و فرزندان شهدا جهت برخورداری از امتیاز یک مقطع تحصیلی بالاتر .

داوطلبان همچنین می توانند جهت ثبت نام مستقیماً به فرمانداریها یا بخشداریها مراجعه نمایند.

 

 

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=22389

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 5در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۵
  1. آیا مردم کوهدشت باز هم از سوراخ همیشگی دچار مار گزیدگی خواهند شد؟

    • اره………..وقتی که مردم خودشون میخوان چرا مار نیششون نزنه!

      • کارمند یارانه باید بداند یکی از همین مارهایی که مردم را خوب نیش زد رییس جمهوری است که کارمند یارانه در کامنت های دیگر حسابی سنگش را به سینه می زند و اتفاقا مردم هم نشان داده اند بدشان نمی آید تا او نیششان بزند و پدر اقتصادشان را دربیاورد

  2. خدا به دادمون برسه باز شروع شد

  3. مواد لازم برای نامزدی در انتخابات شوراهای کوهدشت :
    فتوکپی شناسنامه
    شش قطعه عکس سه در چهار
    یک طایفه پرجمعیت
    پول برای چاپ پوستر و شام و نهار ستاد
    دوست و آشنای زیاد
    توانایی بالا در قسم خوردن و وعده دادن
    سرصندوقی به تعداد کافی
    و ” رو “

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.