- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

شرایط ثبت نام داوطلبان شرکت در چهارمین دوره شوراها اعلام شد

 

«ستاد انتخابات کشور»  در اطلاعیه شماره ۴ ،‌ زمان و نحوه ثبت نام از داوطلبان شرکت در انتخابات چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا را اعلام کرد.

به گزارش میرملاس ؛ در متن این اطلاعیه آمده است: به آگاهی عموم ملت شریف ایران اسلامی می رساند، ثبت نام از داوطلبان شرکت در انتخابات «چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا » از روز دوشنبه مورخ ۲۶/۱/۱۳۹۲  در فرمانداری ها وبخشداری های سراسر کشور آغاز و تا پایان وقت اداری روز یکشنبه مورخ ۱/۲/۱۳۹۲ ادامه خواهد یافت.

 همچنین به منظور تسهیل در امر ثبت نام، داوطلبان گرامی می توانند از روز شنبه مورخ ۲۴/۱/۱۳۹۲ تا پایان مهلت ثبت نام با مراجعه به دفاتر پیشخوان خدمات دولت و دفاتر ICT روستایی، اقدام به پیش ثبت نام نموده و از دفاتر مزبور شماره رهگیری دریافت کنند.

ثبت نام کنندگان از تاریخ ۲۶/۱/۱۳۹۲ شخصاً با در دست داشتن اصل مدارک زیر و شماره رهگیری به فرمانداری یا بخشداری مربوطه مراجعه و ثبت نام خود را تکمیل و نهایی نمایند.

مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام

به همراه داشتن  اصل شناسنامه عکس دار و دو نسخه تصویر کلیه صفحات آن، اصل کارت ملی همراه با  تصویر،  اصل کارت پایان خدمت یا مدرکی دال بر مشخص بودن وضعیت خدمت وظیفه عمومی و همراه با تصویر،  (۴) قطعه عکس جدید ۴ × ۳ ، اصل و تصویر آخرین مدرک تحصیلی معتبر، اصل و تصویر گواهی پذیرش استعفا از سمت یا شغل جهت مشمولین ماده ۲۸ قانون، اصل و تصویر مدرک معتبر ایثارگری جانبازان، آزادگان و فرزندان شهدا جهت برخورداری از امتیاز یک مقطع تحصیلی بالاتر .

داوطلبان همچنین می توانند جهت ثبت نام مستقیماً به فرمانداریها یا بخشداریها مراجعه نمایند.