- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

نظر دکتر احمدی نژاد درمورد نام‌گذاری امسال

untitled [1]
وی با اشاره به نام‌گذاری امسال به عنوان سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی تصریح کرد: انتخابات پیش رو قطعاً به یک حماسه عظیم سیاسی در ایران و جهان تبدیل خواهد شد.

دکتر محمود احمدی‌نژاد، در مراسم افتتاح قطعه چهارم آزادراه تهران – شمال و کلنگ‌زنی یکی از پروژه‌های عمرانی در مازندران با تسلیت شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) تأکید کرد: باید ایران را با اتکاء به توان و دانش ایرانی بسازیم.

به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست جمهوری، وی با اشاره به نام‌گذاری امسال به عنوان سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی تصریح کرد: انتخابات پیش رو قطعاً به یک حماسه عظیم سیاسی در ایران و جهان تبدیل خواهد شد.

رئیس جمهور با بیان اینکه حفظ فرهنگ، عزت و عظمت ملت ایران در طول تاریخ با حضور داوطلبانه ملت در میدان محقق شده است، گفت: اگر نیروی عظیم ملت در عرصه مدیریت کشور جاری شود، حماسه‌های پی‌درپی در عرصه‌های مختلف ایجاد خواهد کرد.

احمدی‌نژاد با بیان اینکه بخش زیادی از توطئه‌ها علیه جمهوری اسلامی برای جلوگیری از پیشرفت‌ ملت ایران است، افزود: باید نقطه امید طراحی‌ها و بدخواهی‌های دشمن را در هم بشکنیم و این ممکن نیست جز با اینکه در سازندگی کشور به گونه‌ای عمل کنیم که دشمنان از ایجاد مانع در مسیر پیشرفت کشورمان ناامید شوند و کاری کنیم که حلقه فشار اقتصادی دشمنان این مردم از کار بیفتد.
وی با بیان اینکه ساختن ایران نیازمند اینست که همه دست به دست هم دهیم، تصریح کرد: از زمانی که برای نخستین بار شعار ساختن ایران سر داده شد، برخی افراد هر روز می‌گفتند که نمی‌شود و نمی‌توانید اما تجربه‌ها در عرصه‌های گوناگون مثل ساخت مسکن، خودکفایی در تولید سیمان، فولاد و برق و افزایش دو برابری تولید، نشان داد که می‌شود کارهای بزرگ انجام داد و اگر همه ملت بسیج شود، می‌توان به اندازه یک تاریخ کار کرد.