تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
7

اقدام بی سابقه وزارت آموزش و پرورش در آستانه انتخابات

  • کد خبر : 22423
  • 23 فروردین 1392 - 0:22

در یک اقدام بی سابقه و ضرب الاجلی از سوی وزارت آموزش و پرورش احکام افزایش حقوق ۲۵ درصدی معلمان همزمان با آغاز سال صادر شد و همین امر حیرت کارمندان و معلمان را در پی داشته است. در این میان آموزش و پرورش استان تهران به فاصله کمتر از ۴۸ ساعت دو حکم جدید […]

th

در یک اقدام بی سابقه و ضرب الاجلی از سوی وزارت آموزش و پرورش احکام افزایش حقوق ۲۵ درصدی معلمان همزمان با آغاز سال صادر شد و همین امر حیرت کارمندان و معلمان را در پی داشته است.

در این میان آموزش و پرورش استان تهران به فاصله کمتر از ۴۸ ساعت دو حکم جدید برای معلمان تهران صادر کرد که براساس اولین حکم ۲۰ درصد و با حکم دوم ۵ درصد به حقوق معلمان افزوده است . این در حالی است که در طول بیست سال اخیر همواره احکام جدید معلمان در پایان اردیبهشت و در سال های اخیر با شروع فصل تابستان صادر می گیرد .

پیگیری های خبرنگار ما نشان می دهد پرسنل وزارت آموزش و پرورش این اقدام ضرب الاجلی و بی سابقه وزارت را با انتخابات ریاست جمهوری در ارتباط می دانند. این شائبه از آن جا قوت گرفته که زمزمه d نامزدی حاجی بابایی در انتخابات ریاست جمهوری به گوش می رسد .

گفتنی است حمید رضا حاجی‌بابایی در چندماه اخیر تلاش ویژه‌ای جهت رفع مشکلات فرهنگیان آغاز نموده است.پرداخت معوقات فرهنگیان، بیمه ی طلایی فرهنگیان، کاهش ساعات کار برخی معلمان و برنامه‌های دیگری را در دستور کار قرار داده است.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=22423

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 23در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۲۳
  1. خداارش نگذره فقط دود کاراش به چشم ما شرکتی ها رفت.

  2. میرملاس بدی این کار چیه مگه؟

    • بدی اش این است که دم انتخابات یه کلاه گشاد سر مردم میزاره که تا سر زانوشون میاد

      • وای به حال ما که با کیا تو یه شهر زندگی می کنیم و انتظار داریم شهرمون به یه سر و سامانی برسه ، هه، این مردم گرسنه اگه بتونن دندون رو جگر بزارن و یه کم دیگه این وضع اسف بار حالا تحمل کنن و این روزهای خفقان آور و ملال آور رو از یاد نبرن مثال ما مثال اون که به جای اینکه یه نانوا واسه یه مردم بی نان درست کنن روزی یه تکه نان جلو مردم می انداختن نمیشه .چرا ما قضیه به این سادگی رو درک نمی کنیم؟؟؟؟ یعنی یه فرهنگی نباید بفهمه که واسه اینکه عقایدشو بخرن بهش با سه ماه اضافه حقوق ۱۵۰ هزارتومانی تحکم کننن؟؟؟؟ بزارین یه کم فکر کنیم .اگه انسان فکر کنه نان نخوره خیلی تفاوت(ارزش) داره تا اینکه بخوره ولی فکر نکنه…

  3. همین آقای وزیر یک دوره استخدام بدون آزمون داشت که اکثرا از آدمهای بیسواد رو جذب کرد بعداز یک سال شرکتی ها رو به کارگرفت که بعداز یک سال زحمت تدریس با یک آزمون بیشترشون رو اخراج کرد اون هم بعداز برگزاری کلاس ضمن خدمت برای اونها . ازاون طرف نون زن و بچه اون شرکتی ها رو برید از این طرف حالا که نزدیک به انتخابات شده داره از کیسه خلیفه می بخشه. خدای اون شرکتیها ازش نگذره.

  4. حاج بابایی باید مدیرکل همدان میشد…

  5. تاحالا کجابودی حاجی؟ این بذل و بخششارو نمی شد قبلا انجام می دادی؟ فکر نکن توی اون دنیا ولت می کنیم مارو سرکارگذاشتی یک سال توی سرما و گرما رفتیم روستا و برگشتیم اما با یک آزمون الکی امیدرو از ما گرفتی خدا ازت نگذره که ازت نمیگذریم.الهی بچه ات سرنوشت مارو پیداکنه حاجی جان.

  6. تجربه ثابت کرده هر کسی با احمدی نژاد کار کنه استفاده شخصی از بیت المال و منابع دولتی در جهت انتخابات را یاد می گیره . این بیماری واگیر داره و به همه سرایت میکنه

  7. ۸ماه است ۵۰درصد بیمه طلایی که دولت باید بپردازد را به معلمان نداده است

  8. یکی به نعل می کوبد،یکی به میخ، تعدای هم مثل اینکه زدنشان به سیخ …

  9. بی شخصیت ترین وزیر ی که تا الان در عمرم دیدم که با این کارش مهر تائید خودش رو کارنامش زد.

  10. همین حاج بابایی چه پدری از دولت اصلاحات درآورد ولی دیدیم در عمل خودش و دولت احمدی از همه ضعیف تر هستند

  11. خدایا بر تعداد انتخابات بیفزا الهی آمین

  12. واقعا متاسفم

  13. ماهرساله انتخابات داریم / پس درهیچ سالی نباید حقوق فرهنگیان اضافه شود.

  14. به قول لک ها : ار تنگته بوش شه کرم

  15. کس نه مر هر حاجی باو باو

  16. دولت سهم بیمه طلایی فرهنگیان رو پرداخت نمیکنه؟؟؟؟

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.