تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
6

اعضای هیئت اجرایی انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا در پلدختر معرفی شدند

  • کد خبر : 22430
  • 23 فروردین 1392 - 12:44

      فرماندار پلدختر از انتخاب ۱۳ نفر از معتمدان محلی و اعضای هیئت اجرایی نظارت بر انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا در این شهرستان خبر داد. به گزارش میرملاس ؛ فریدون رشیدی ظهر پنجشنبه در جلسه انتخاب هیئت اجرایی انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا پلدختر گفت: هشت نفر از منتخبین، اعضای […]

 

 

 

فرماندار پلدختر از انتخاب ۱۳ نفر از معتمدان محلی و اعضای هیئت اجرایی نظارت بر انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا در این شهرستان خبر داد.

به گزارش میرملاس ؛ فریدون رشیدی ظهر پنجشنبه در جلسه انتخاب هیئت اجرایی انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا پلدختر گفت: هشت نفر از منتخبین، اعضای اصلی و پنج نفر به صورت علی البدل انتخاب شدند.

وی افزود: تقی محمدی،حامد صیاد منصور، امید کاییدی، محمد حسین حقی پور، محمد علی هادی پور، محمد رشنو، محمد باقر عزیزی و حشمت رحمتی به عنوان اعضای اصلی هیئت اجرایی انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای پلدختر انتخاب شدند.

رشیدی افزود: ثبت نام داوطلبان شورای اسلامی شهر و روستا از ۲۶ فروردین ماه آغاز می شود و کاندیداها می توانند از امروز برای پیش ثبت نام به دفاتر پیشخوان دولت در شهر و روستا و برای تکمیل ثبت نام به فرمانداری مراجعه کنند.

فرماندار پلدختر گفت: در روستاهای تا یک هزار و ۵۰۰ نفر جمعیت سه نفر به عنوان شورای اسلامی و در روستاهای بیش از یک هزار و ۵۰۰ نفر پنج نفر به عنوان اعضا شوراانتخاب خواهند شد.

رشیدی افزود: تعداد اعضای شورای اسلامی شهر پلدختر هفت نفر به عنوان اعضای اصلی و در معمولان پنج نفر است.

وی مهلت ثبت نام را هفت روز ذکر کرد و گفت: داشتن مدرک لیسانس یا معادل آن الزامی و در مناطق روستایی زیر ۲۰۰ خانوار افراد داوطلب می بایست سواد خواندن و نوشتن و روستاهای بالای ۲۰۰خانوار نیز داوطلبان باید دیپلم داشته باشند.

رشیدی با بیان اینکه زیر ساخت های لازم برای ستاد انتخابات شهرستان تدارک دیده شده است، گفت: شهرستان پلدختر آمادگی کامل برای برگزاری انتخاباتی پرشور را دارد و شرایط برای ثبت نام کاندیداهای انتخابات شوراهای اسلامی پلدختر فراهم است.

فرماندار پلدختر حضور حداکثری در انتخابات را نشانه اقتدار ملت دانست و اظهار داشت: خلق حماسه سیاسی با حضور آگاهانه و پرشور مردم در انتخابات امکان پذیر است که موجب یاس دشمنان و بدخواهان نظام می شود.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=22430

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 4در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۴
  1. افراد به اصطلاح معتمد مدعو همه از طیف حامیان دکتر کایدی هستند و افراد منتخب همچنین.خودشان از خودشان دعوت کرده اند و به خودش رای داده اند.به این میگن عدالت.

  2. از کوهدشت چه خبر ؟ هنوز مشخص نشدن؟

  3. بازم دارو دسته جناب دکتر؟وجدانن دیگه حالم از شهرم بهم می خوره

  4. حالم از پلدختر بهم میخوره،با این اوضاع

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.