کد خبر : 22499
تاریخ انتشار : ۲۴ فروردین ۱۳۹۲ - ۱۴:۲۵
نسخه چاپی نسخه چاپی
تعداد بازدید 237 بازدید

باهنر فردا در خرم آباد سخنرانی می‌کند

      محمدرضا باهنر، کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری فردا در خرم آباد سخنرانی می‌کند. به گزارش خبرنگار میرملاس از خرم آباد، محمدرضا باهنر، نماینده مردم تهران در مجلس و کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به دعوت جامعه اسلامی مهندسین و جبهه پیروان خط امام و رهبری لرستان در خصوص مسائل انتخاباتی و […]

 
 
 
محمدرضا باهنر، کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری فردا در خرم آباد سخنرانی می‌کند.
به گزارش خبرنگار میرملاس از خرم آباد، محمدرضا باهنر، نماینده مردم تهران در مجلس و کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به دعوت جامعه اسلامی مهندسین و جبهه پیروان خط امام و رهبری لرستان در خصوص مسائل انتخاباتی و اعلام مواضع خود در مسجد صاحب الزمان شهرستان خرم آباد سخنرانی می کند.
 
لازم به ذکر است، سخنرانی باهنر در جمع مردم خرم آباد ساعت 15 فردا برگزار می شود.

درج شده توسط : امین آزادبخت (مدیر سایت )

دیدگاه ها

ناشناس در گفته :

آقاي باهنر
اگر براي افشاگري عليه دولت و احمدي به لرستان مي آيي بيا. . . وگرنه نيايي بهتر است

[پاسخ]

ناشناس در گفته :

باهنر
بايد به خاطر حمايت از احمدينژاد در هشتىسال گذشته استغفار كني

[پاسخ]

ژار و فقير پاسخ در تاريخ شنبه ۲۴ فروردین , ۱۳۹۲ ۱۸:۴۹:

هركس راي داسِهَ احمدي نجاد بايد استغار كِه
تووَه
تووَه
تووَه

[پاسخ]

آقای با هنر لطفا”کنار بزنید دیگر حنای اصولگرایی برای مردم رنگی ندارد خاتمی نجات دهنده مردم از این مشکلات است و بس.

[پاسخ]

علی پاسخ در تاريخ یکشنبه ۲۵ فروردین , ۱۳۹۲ ۰۰:۳۳:

خاتمی هم حسابش رو پس داده هیچ …ی نیست

[پاسخ]

ناشناس پاسخ در تاريخ یکشنبه ۲۵ فروردین , ۱۳۹۲ ۱۰:۳۰:

خدا به حق همين ايام فاطميه همه بيماران را شفا بدهد به خصوص اين علي آقا را

[پاسخ]

رفیق شما پاسخ در تاريخ دوشنبه ۲۶ فروردین , ۱۳۹۲ ۱۸:۴۲:

علی رغم اینکه خودم اصول گرا هستم حرفتان را تایید میکنم چون تعدادی از اصولگرایان روی یزید را سفید کردند . و برای رهبر عظیم الشان احترام قائل نشدند.

[پاسخ]

لطفا شما هم بنام همين مسجد سوگند دروغ ياد نكنيد. مثل آقاى احمدى نژاد!!!!

[پاسخ]

خاتمی هم حسابش رو پس داده هیچ …ی نیست.

[پاسخ]

ناشناس پاسخ در تاريخ یکشنبه ۲۵ فروردین , ۱۳۹۲ ۲۰:۲۴:

توهين پُشت توهين نشانه ذلت است

[پاسخ]

در این استان کسی به فکر آبادانی و پیشرفت نیست و فکری نو در نمی اندازند و بیچاره ها برای اینکه کاری کرده باشند باید ساختمانی رو خراب کنند و …بسازند

[پاسخ]

ما ریئس جمهور ولایی میخوام فدایی رهبر میخوام .حالا تا انتخابات مونده.

[پاسخ]