- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

۳۰ فروردین، آزمون استخدامی دستگاه‌های دولتی در لرستان برگزار می‌شود

 

13911025000221_PhotoA

 

مدیرکل منابع انسانی استانداری لرستان گفت: آزمون استخدامی دستگاه‌های دولتی لرستان، جمعه این هفته (۳۰ فروردین) در لرستان برگزار می‌شود.

به گزارش میرملاس از خرم‌آباد، علیرضا صفدری صبح امروز در نشست خبری با رسانه‌های لرستان با اعلام برگزاری آزمون استخدامی دستگاه‌های دولتی این استان گفت: آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی جمعه همین هفته در دو شهرستان خرم‌آباد و بروجرد برگزار می‌شود.

وی افزود: محل آزمون برای متقاضیان استخدامی در شهرهای شمال و شرقی لرستان از جمله دورود، علی‌گودرز و ازنا در شهرستان بروجرد و برای شهرهای جنوبی مانند پل‌دختر، کوهدشت، دوره چگنی، سلسه و دلفان در شهرستان خرم‌آباد برگزار می‌شود.

صفدری با اشاره به اینکه شهرستان خرم‌آباد هیچگونه استخدامی در این آزمون ندارد، یادآور شد: استخدام‌ها بر اساس پست‌های خالی و ظرفیت‌های ادارات شهرستان‌ها برگزار می‌شود و ادارات کل که در مرکز استان قرار دارند، استخدامی ندارند.

مدیرکل منابع انسانی استانداری لرستان با اشاره به اینکه ۱۶ هزار نفر در لرستان برای آزمون استخدامی ادارات و دستگاه‌های دولتی این استان به صورت اینترنتی ثبت‌نام کرده‌اند یادآور شد: از این تعداد ۱۳۹۸۳ نفر واجد شرایط آزمون استخدامی دستگاه‌های دولتی بوده‌اند که از این تعداد ۵۱ درصد خانم و ۴۹ درصد آقا هستند.

صفدری با اشاره به اینکه در این مرحله یک هزار نفر مشمول استخدام می‌شوند، یادآور شد: این آزمون در یک مرحله صورت می‌گیرد که در مشاغل حاکمیتی طریقه استخدام به صورت رسمی و در مشاغل تصدی‌گری به صورت پیمانی هستند.

وی با اشاره به اینکه، شرکت در این آزمون برای همه آزاد است، گفت: نیروهای قراردادی دستگاه‌های دولتی هم می‌توانند در صورت ثبت‌نام در آن شرکت نمایند.

مدیرکل منابع انسانی استانداری لرستان از برگزاری مرحله دوم استخدام در آینده خبر داد و گفت: در صورت تامین منابع اعتباری و حقوقی و بر اساس مفاد قانونی برنامه پنجم و قانون بودجه کشوری و در صورت تامین اعتبار پایدار مرحله دوم ثبت‌نام و شرکت در آزمون استخدام در استان لرستان انجام می‌شود.

صفدری یادآور شد: در مراحل بعدی باقی‌مانده ۳۰۶۷ نفر ظرفیت استخدامی استان لرستان تکمیل می‌شود.

وی گفت‌: سهمیه ۵ درصد ایثارگران و ۳ درصد معلولان نیز در بین این آزمون قرار دارند.

صفدری تصریح کرد: این جذب هیچ ارتباطی به طرح مهر‌آفرین ندارد و جدای از این طرح است.