تاریخ : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
6

آیت الله هاشمی شاهرودی از زحمات پیریایی در قم قدردانی کرد

  • کد خبر : 22545
  • 25 فروردین 1392 - 13:57

  به گزارش میرملاس به نقل از مهر ؛ آیت الله سید محمود هاشمی شاهرودی در جلسه شورای اداری استان قم ضمن تسلیت ایام حزن و اندوه فاطمیه اظهار داشت: بسیار جای خرسندی است که مجموعه مدیریت استان و جمع مدیران دستگاه ها این گونه با همت و عشق و علاقه دنبال خدمت به این مردم […]

IMG15424335

 

به گزارش میرملاس به نقل از مهر ؛ آیت الله سید محمود هاشمی شاهرودی در جلسه شورای اداری استان قم ضمن تسلیت ایام حزن و اندوه فاطمیه اظهار داشت: بسیار جای خرسندی است که مجموعه مدیریت استان و جمع مدیران دستگاه ها این گونه با همت و عشق و علاقه دنبال خدمت به این مردم و نظام و تحقق آرمان های انقلاب و فرمایشات مقام معظم رهبری هستید.

وی افزود: جای افتخار دارد که مدیران و مسئولان نظام در این حد از خدمتگزاری و آمادگی برای انجام وظایف دینی و اسلامی خود حضور دارند.

استاد عالی حوزه های علمیه با اشاره به برگزاری همایش دو روزه معرفی فرصت های سرمایه گذاری استان قم، از تلاش و برنامه ریزی های جدی استان به ویژه پیریایی استاندار قم در این زمینه قدردانی کرد و گفت: برگزاری همایشی در این سطح و با هماهنگی بالا همراه با برنامه و تعیین جزییات یکی از امتیازات بزرگ استان می‌باشد.

وی با اشاره به این که با تعریف ۱۰۰ پروژه قابل سرمایه گذاری در این همایش، برنامه از حالت کلی گویی و شعارگونه خارج شده است، آن را اقدامی مهم و ارزنده دانست و افزود: برنامه ریزی و هماهنگی مطلوب بین دستگاه ها و سهیم و مشارکت دادن تمامی دستگاه ها در چنین همایشی کار بزرگ بوده و به آن ارزش می دهد.

آیت الله هاشمی شاهرودی با بیان این که فرصت های سرمایه گذاری در کشور و استان قم نباید به راحتی از دست بروند، لزوم تلاش موثر در جهت معرفی این فرصت ها و برنامه ریزی برای تبدیل آن به امکان اجرایی و ایجاد ارزش افزوده را خواستار شد.

رسیدن به اهداف بلند نظام اسلامی در گرو توجه به حماسه سیاسی و اقتصادی است

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سال حماسه سیاسی و اقتصادی، این دو بخش را از بخش های مهم و اصلی هر نظام خصوصاً نظام اسلامی برشمرد و گفت: رسیدن به اهداف و مقاصد بلند نظام اسلامی در گرو این دو بخشی است که مقام معظم رهبری به خوبی انگشت روی آن گذاشته اند.

عضو جامعه مدرسین حوزه با تاکید بر ضرروت تبیین ابعاد دقیق حماسه سیاسی و اقتصادی، افزود: انتخابات فقط یکی از مصادیق حماسه سیاسی محسوب شده و مسائل و تحولات جهان اسلام دیگرموضوعات مهم این حوزه را تشکیل می‌دهند.

آیت الله هاشمی شاهرودی با بیان این که امروز دشمنان اسلام اهمیت بخش سیاسی و اقتصادی را حس کرده و برای مقابله با موج بیداری اسلامی و تاثیرات معنوی انقلاب اسلامی این دو بخش را نشانه گرفته اند گفت: باید جامعه اسلامی را از ترفندها و فتنه گری های دشمنان در این دو بخش آگاه و هوشیار ساخت.

 

قم را به عنوان استان پیشتاز در عملیاتی کردن شعار سال معرفی می‌کنیم

استاندار قم نیز در این جلسه در این جلسه با تسلیت ایام سوگواری شهادت حضرت زهرا(س) گفت: این نشست با دو موضوع همایش فرصت‌های سرمایه گذاری و مباحث کلان استان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به این که رهبر معظم انقلاب اسلامی امسال را بنام سال حماسه سیاسی و اقتصادی نامگذاری کرده اند، اقتصاد را محور مشترک شعار سال‌های اخیر دانست و افزود: این مسئله بیانگر تأکید ویژه ایشان بر موضوع اقتصاد و نقش بارز آن بر توسعه و پیشرفت است.

استاندار قم افزود: در سال حماسه سیاسی و اقتصادی مسئولان اجرایی استان با قوت در زمینه این دو موضوع کار خواهند کرد.

پیریایی با اشاره به اقدامات انجام گرفته برای سرعت دهی به روند رشد و توسعه استان قم، انضباط اداری را از نقاط قوت عملکرد سال گذشته استان عنوان و خاطرنشان کرد: برای تامین امنیت سرمایه گذاری در استان ناگزیر به توجه جدی به این مهم هستیم.

رئیس شورای اداری استان قم با اشاره به قالب های طراحی شده برای تحقق شعار حماسه اقتصادی، برنامه ریزی برای برپایی سه همایش بزرگ اقتصادی با هدف معرفی قابلیت ها و فرصت های سرمایه گذاری در قم را محور این برنامه ها اعلام و تصریح کرد: اولین همایش از روز گذشته در حال برگزاری است و خوشبختانه تاکنون از ۱۰۰ پروژه معرفی شده، ۵۲ مورد آن منجر به عقد تفاهم نامه شده است.

وی با بیان این که در سال حماسه اقتصادی برانیم تا قم را به عنوان استان پیشتاز در عملیاتی کردن شعار سال معرفی نماییم، از فعال سازی ۱۰ گروه تخصصی متشکل از بخش های دولتی و خصوصی برای احصاء مسائل حوزه تولید و سرمایه گذاری در قم خبر داد و افزود: با راه اندازی دبیرخانه دائمی ستاد سرمایه گذاری در استان و برگزاری این گونه همایش ها به دنبال ایجاد شاکله توانمندی در بحث های اقتصادی و تسهیل فرایندهای سرمایه گذاری هستیم.

استاندار قم افزود: به فضل الهی و از همه ظرفیت های در اختیار دستگاه های استان برای تحقق اهداف این دو بخش استفاده خواهیم کرد.

در این جلسه معاونین عمرانی و برنامه ریزی استاندار، فرماندار، شهردار، روسای جهاد کشاورزی و صنعت و معدن و تجارت گزارشی از عملکرد استان در بخش های مختلف عمرانی، کشاورزی، صنعتی و اقتصادی به محضر آیت الله هاشمی شاهرودی ارائه کردند.

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=22545

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. در لرستان هم نیاز جدی ما به همایش سر مایه گزاران است نرخ بیکاری دلیل این نیاز است

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.