تاریخ : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳
7

مراسم تشییع شهدای گمنام در خرم آباد آغاز شد

  • کد خبر : 22556
  • 25 فروردین 1392 - 11:40

  لحظاتی پیش با حضور پرشور مردم همیشه در صحنه استان لرستان بویژه شهرستان خرم آباد مراسم تشییع پیکر پاک دو تن از فرزندان روح‌الله آغاز شد. به گزارش میرملاس ، لحظاتی پیش مردم همیشه در صحنه استان لرستان بویژه شهرستان خرم‌آباد، پیکر پاک دو تن از فرزندان ۱۸ ساله روح‌الله را بر روی دستان […]

خبرگزاری فارس: مراسم تشییع شهدای گمنام در خرم آباد آغاز شد

 

لحظاتی پیش با حضور پرشور مردم همیشه در صحنه استان لرستان بویژه شهرستان خرم آباد مراسم تشییع پیکر پاک دو تن از فرزندان روح‌الله آغاز شد.

به گزارش میرملاس ، لحظاتی پیش مردم همیشه در صحنه استان لرستان بویژه شهرستان خرم‌آباد، پیکر پاک دو تن از فرزندان ۱۸ ساله روح‌الله را بر روی دستان خود از سمت مصلای الغدیر خرم‌آباد به سمت دانشگاه آزاد اسلامی واحد این شهرستان در منطقه کمالوند تشییع کردند.

بر اساس این گزارش این دو شهید گمنام عصر روز جمعه از طرف شهرستان اراک وارد خاک لرستان شدند و جمعه شب مهمان مردم شهرستان بروجرد بودند و عصر روز گذشته با استقبال بی‌نظیر مردم شهرستان خرم‌آباد وارد این شهرستان شدند.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس گفت: همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) امروز ۱۷۳ شهید که بیش از ۱۳۰ شهید آنها گمنام هستند در ۶۰ نقطه کشور تشییع می‌شوند.

ناصر فرید با اشاره به اینکه این دو شهید ۱۸ ساله در عملیات‌های والفجر ۸ منطقه فاو و عملیات کربلای ۹ در قصر شیرین به شهادت رسیده‌اند، یادآور شد: ۱۳ هزار شهید گمنام در سطح کشور وجود داشته که تاکنون ۷ هزار از آنها تفحص شده‌اند.

لازم به ذکر است هم‌اکنون مراسم تشییع پیکر پاک این دو شهید گمنام از مصلی الغدیر خرم آباد به سمت خیابان شورا و به سمت دانشگاه اسلامی خرم‌آباد در حال تشییع هستند.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=22556

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۲
  1. خوشبحال دانشجوهای دانشگاه ازاد میزبان دو شهید گرانقدر هستن … قدر این همه خوبی رو بدونین لطف خدا شامل حالتون شده ………

  2. این حقیرم از خدمت شهدا بودم واقعا مردم ولایتی خرم آباد سنگ تمام گذاشتن الله اکبر جانم فدای رهبر

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.