تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
3

حداقل حقوق دریافتی ماهیانه مستمری بگیران تعیین شد

  • کد خبر : 22585
  • 26 فروردین 1392 - 18:14

با تصویب هیئت وزیران، میزان حداقل حقوق دریافتی ماهیانه مستمری بگیران اعم از بازنشسته، از کار افتاده و بازمانده هفت میلیون ریال تعیین شد. به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دولت؛ هیئت وزیران بنا به پیشنهاد سازمان تامین اجتماعی و به استناد اصل یکصد و سی و هشتم قانون اساسی و ماده (۹۶) قانون تأمین اجتماعی […]

thCAJWWKAV

با تصویب هیئت وزیران، میزان حداقل حقوق دریافتی ماهیانه مستمری بگیران اعم از بازنشسته، از کار افتاده و بازمانده هفت میلیون ریال تعیین شد.
به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دولت؛ هیئت وزیران بنا به پیشنهاد سازمان تامین اجتماعی و به استناد اصل یکصد و سی و هشتم قانون اساسی و ماده (۹۶) قانون تأمین اجتماعی –مصوب ۱۳۵۴- تصویب کرد؛ مستمریِ مستمری‌بگیران اعم از بازنشسته، از کار افتاده و بازمانده به میزان بیست و پنج درصد افزایش می‌یابد.

بر این اساس، پس از اعمال افزایش یاد شده، حداقل حقوق دریافتی ماهیانه افرادی که میزان سابقه پرداخت حق بیمه آن‌ها ۳۰ سال و بیشتر باشد، (اعم از سابقه پرداخت حق بیمه واقعی و نیز سنوات ارفاقی که به موجب قوانین مختلف نظیر اشتغال در مشاغل سخت و زیان‌آور ایجاد شده است) مبلغ هفت میلیون ریال تعیین می‌شود.

همچنین اجرای تصویب نامه ۱۳۸۸/۲/۹ در خصوص مستمری‌بگیران بهره‌مند از حمایت یارانه ای دولت، منوط به پیش بینی ردیفی جداگانه در لوایح بودجه سنواتی و پرداخت اعتبار مربوط به سازمان تأمین اجتماعی است.

این مصوبه از سوی محمدرضا رحیمی؛ معاون اول رئیس جمهور برای اجرا ابلاغ شده است.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=22585

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. نورمه نوم شامه مه………….!

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.