تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
9

ثبت‌نام داوطلبان انتخابات شوراهای شهر و روستا آغاز شد

  • کد خبر : 22594
  • 26 فروردین 1392 - 19:18

  به گزارش میرملاس ؛ مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری لرستان گفت: ثبت نام از کاندیداهای چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان آغاز شد.  ˈمحمدامین رضوانیˈ روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: به همین منظور ثبت نام از کاندیداها به صورت رسمی در ۲۹ بخشداری و ۱۰ فرمانداری در […]

images

 

به گزارش میرملاس ؛ مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری لرستان گفت: ثبت نام از کاندیداهای چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان آغاز شد.

 ˈمحمدامین رضوانیˈ روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: به همین منظور ثبت نام از کاندیداها به صورت رسمی در ۲۹ بخشداری و ۱۰ فرمانداری در سطح استان لرستان آغاز شده تا داوطلبان بتوانند به راحتی نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

وی تصریح کرد: به همین منظور کسانی که شرایط لازم را دارند می توانند با در دست داشتن اصل و کپی کارت ملی، اصل و دو سری کپی از تمام صفحات شناسنامه، چهار قطعه عکس ۴*۳، اصل و تصویر مدرک تحصیلی، ارائه گواهی قبول استعفا و اصل و مدرک گواهی پایان دوره خدمت به بخشداری ها و فرمانداری ها مراجعه کنند.

وی زمان ثبت نام داوطلبان را تا یکم اردیبهشت سال جاری عنوان کرد و اظهار داشت: همچنین برای سهولت در کار و جلوگیری از تراکم ثبت نام در دفاتر ˈآی سی تیˈ روستایی و دفاتر خدمات شهری در شهرستان ها آمادگی لازم برای پیش ثبت نام داوطلبان را دارند تا پس از این اقدام و دریافت کد رهگیری جهت ثبت نام گامی جلوتر باشند.

رضوانی افزود: در این دوره از انتخابات در شهرهای خرم آباد و بروجرد ۱۳ نفر به عنوان عضو اصلی و شش نفر عضو علی البدل، در شهرهای کوهدشت، نورآباد، الیگودرز و دورود ۹ نفر عضو اصلی و چهار نفر علی البدل، شهرهای ازنا، پلدختر و الشتر هفت نفر عضو اصلی و سه نفر عضو علی البدل و شهرهای زیر ۲۰ هزار نفر مانند چگنی پنج نفر عضو اصلی و دو نفر علی البدل انتخاب می شوند.

وی تصریح کرد: در مناطق روستایی داوطلبان در روستاهای زیر ۲۰۰ خانوار باید سوادخواندن و نوشتن، بالای ۲۰۰ خانوار دیپلم، در شهرهای زیر ۲۰ هز ار نفر مدرک کاردانی و بالای ۲۰ هزار نفر مدرک لیسانس و معادل نیاز است.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=22594

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 5در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۵
  1. و خیر شروع ناو…

  2. تعداد دزدها بیشتر شده

  3. بابامراددرویشی هم ازکوهدشت کاندیدامیشن؟

  4. با سلام وآرزوی توفیق برای همه دوستان عزیز دوستان با انتخاب درست و بدون تعصب وانتخاب مدیران و افراد باتجربه تحصیلکرده و اجتناب از انتخاب افراد بدون پشتوانه فرهنگی و سابقه فعالیت سیاسی و اداری سالم و تحصیلکرده میشود جلوی تمام دزدی ها و ساختن بهترین شهر وزیباترین مرکز استان را گرفت

  5. لطفا به من رای دهید. قول میدهم که من هم مثل اعضا شورای فعلی شهر کوهدشت کاملا بیسواد و ناکارآمد هستم . تازه این امتیاز را هم دارم که از آنها هم بیسوادترم. دیگه چی؟ از این بهتر نمیشه. ایشاله وعدمون درب ستاد. باشه؟ البته بگذار سورپرایزتون کنم؛ فامیل بازیِ ام هم حرف ندارد.
    میخوایید بیشتر غافلگیرتان کنم؟ من اهل زد و بند هم هستم. با خودم عهد کرده ام اگه با کمک شما بزرگواران ایشاله شورایی بشم، شورش را در آورم و سرعتِ رشدِ ثروتم را دوبرابرِ رشد قیمت دلار کنم.
    دیگه چی؟
    ای مردم کیوشت! حجت بر شما تمام شد. بشتابید برای رای دادن به من. وعدمون همون جا که گفتم، درب ستاد. شهرتان را مثل اعضا قبلی، دسته گل میکنم و میدهم تحویلتان.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.