تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
4

آقا محمدی: اعتبار برخی پروژه های لرستان خجالت آور است / فریاد خودمان را برای حق استان می زنیم

  • کد خبر : 22602
  • 26 فروردین 1392 - 22:43

  به گزارش میرملاس ؛ ابراهیم آقامحمدی  با اشاره به کم توجهی به استان های محروم در لایحه بودجه اظهار داشت: متاسفانه در لایحه بودجه، استان ها و به ویژه استان های محروم دیده نشده است. وی با اشاره به این که حتی همان مقدارهایی که در بودجه ۹۱ برای پروژه های لرستان گذاشتند در […]

IMG20203141

 

به گزارش میرملاس ؛ ابراهیم آقامحمدی  با اشاره به کم توجهی به استان های محروم در لایحه بودجه اظهار داشت: متاسفانه در لایحه بودجه، استان ها و به ویژه استان های محروم دیده نشده است.

وی با اشاره به این که حتی همان مقدارهایی که در بودجه ۹۱ برای پروژه های لرستان گذاشتند در حد بسیار ضعیف تری در بودجه امسال دیده شده است، ادامه داد: البته این موضوع تنها مختص به استان لرستان نیست چرا که در لایحه ی بودجه سال ۹۲ سطح بودجه عمرانی را پایین آورده اند که این امر در استان ها و به خصوص استان های محرومی مانند لرستان مضاعف است.

نماینده مردم خرم آباد در مجلس شورای اسلامی همچنین با انتقاد از مسئولان استان در تدوین بودجه پیشنهادی اظهار داشت: مسئولان متاسفانه در استان خوب برخورد نکرده اند به طوریکه وقتی مابه عنوان نمایندگان مردم با استانداری تماس گرفتیم که جمع بندی نهایی را به ما بدهند تا از طریق کمیسیون های تخصصی تغییرات مورد نظر را پیشنهاد کنیم متاسفانه به خواسته ما پاسخی داده نشد.

آقامحمدی با بیان اینکه کمترین اعتنایی به خواسته ما در این زمینه نشد، عنوان کرد: مجموعه مدیریتی استان به راحتی از کنار این موضوع گذشت ولی ما هنوز ناامید نیستیم و فریاد خودمان را برای تحقق سهم و حق استان می زنیم.

وی با بیان اینکه دولت بسیار نامهربانانه در بودجه با لرستان برخورد کرده است، یادآور شد: علاوه بر این خود مجموعه مدیریتی استان نیز به وظیفه ای که در این زمینه داشته اند خوب عمل نکرده اند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه برخی ارقام برای پروژه های استان آنقدر کوچک است که خجالت می کشیم عنوان کنیم، افزود: رقم ۲۰۰ میلیون تومانی برای یک سد جای تاسف دارد.

آقامحمدی با بیان اینکه کارشناسان خبره در استان برای تدوین بودجه وجود دارد، عنوان کرد: حتی اگر بخواهیم نظر کارشناسی بگیریم می توانیم از کارشناسان و تجربیات دیگر استانها استفاده کنیم.

وی با اشاره به اینکه در کمیسیون تلفیق این ایراد را به لایحه بودجه وارد دانستیم، یادآور شد: حتی در لایحه پیشنهادی دولت سهم ذکر شده در قانون برنامه پنجم توسعه برای استانهای محروم آن طور که باید دیده نشده است.

نماینده مردم خرم آباد در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: انتظار می رود مسئولان استان با مسئولیت در این زمینه اقدام کنند و هر جا که احساس می شود کوتاهی صورت می گیرد به نمایندگان اطلاع داده تا به موقع عکس العمل نشان دهند.

آقامحمدی با اشاره به پیگیری های مجمع نمایندگان استان برای تغییر برخی ارقام پروژه های استان بیان داشت: در این راستا نشستی با رئیس مجلس خواهیم داشت تا ضمن طرح نیازهای واقعی استان از ظرفیت رئیس مجلس برای تقویت ارقام بودجه استان در صورت امکان استفاده کنیم.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=22602

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 5در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۵
  1. از ماست که برماست !!

  2. درود بر دکتر با شهامت

  3. افزایش اعتبارات یک استان در مجلس نیازمند داشتن نمایندگانی قوی و بانفوذ است که در کمیسونهای مهمی مثل صنایع و عمران عضو هیئت رئیسه باشند . حضور سه نماینده استان( بروجردی ، سوری ، آقامحمدی ) در کمیسیون امنیت ملی هیچ گره ای از مشکلات استان باز نمی کند . در مجلس هشتم اعتبارات استان لرستان در رده پنجم کشور بود .افسوس برای نمایندگان مجلس نهم

  4. اقا محمدی یادت قول کارخانه ها میدادی منم پشت سرت میگفتم میتونه.توام نتونستی!؟ ماروهم پیش دوستامون شرمنده کردی!!!

  5. باورکنید شرم اوراست وضع این استان. مقصر خودمردم عزیزلرستانیم که انتخاب کردیم .

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.