تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
7

در ورزشگاه آزادی چه گذشت ؟

  • کد خبر : 22716
  • 30 فروردین 1392 - 0:17

ورزشگاه ۱۰۰ هزار نفری آزادی تهران عصر روز پنجشنبه شاهد حضور دهها هزار نفر از خادمان ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی بود که در ایام نوروز ۹۲ از رفاه ، آسایش و تعطیلات خود برای خدمت به میلیون ها مسافر گذشته بودند. به نقل ازایرنا، این تجمع که با حضور حدود ۷۰هزار نفر و در یک […]

th

ورزشگاه ۱۰۰ هزار نفری آزادی تهران عصر روز پنجشنبه شاهد حضور دهها هزار نفر از خادمان ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی بود که در ایام نوروز ۹۲ از رفاه ، آسایش و تعطیلات خود برای خدمت به میلیون ها مسافر گذشته بودند.

به نقل ازایرنا، این تجمع که با حضور حدود ۷۰هزار نفر و در یک روز زیبای بهاری برگزار شد، با پلاکاردها ، پارچه نوشته ها، شعارها و دست نوشته هایی با عنوان سال حماسه سیاسی و اقتصادی، لبیک یا خامنه ای، اللهم عجل لولیک الفرج شکل و شمایل زیبایی به خود گرفته بود.

ازسوی دیگر مداحی درباره اهل بیت، سرودهای ملی و حماسی وهمچنین آهنگ های محلی همراه با لباس های سنتی در این مراسم جلوه خاصی به آن داده بود.

حاضران در این مراسم که از صبح و از استانهای مختلف خود را به ورزشگاه رسانده بودند، با شور و شوق فراوانی حضور رییس جمهوری را گرامی داشتند.

دکتر محمود احمدی نژاد بعد از حضور در ورزشگاه و پاسخ به احساسات حاضران، با اهدای لوح تقدیر از ۹ نفر از خادمان برتر ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی قدردانی کرد.

یک پزشک، امدادگر، آتش نشان، خلبان، روحانی، رسانه، کارمند، محیط بان و راننده برتر از جمله خادمان برتر ایام نوروز ۹۲ بودند که لوح یادبود خود را از رییس جمهوری دریافت کردند.

دکتر امیر کمالی حردانی پزشک برگزیده از استان تهران، کاپیتان علیرضا تهمتن خلبان برگزیده از استان خراسان رضوی، حجت الاسلام محمدحسن دانش روحانی برگزیده از استان قم، محمد موچانی راننده تاکسی برگزیده از استان مرکزی، رمضانعلی سلیمانی آتش نشان برگزیده از استان مازندران، محمد وفاجوی محیط بان برگزیده ازاستان گیلان، سیامند ناظر کارمند برگزیده اورژانس از استان البرز، مجید فتاح زاده امداد رسان برگزیده از استان اردبیل و روزنامه خبر جنوب به عنوان رسانه برگزیده از استان فارس، ۹ خادم برگزیده بودند.

در این مراسم هر بخش از ورزشگاه آزادی به یک استان اختصاص داده شده بود که در این میان گروههای مختلف از جمله جمعیت هلال احمر، سازمان اورژانس، سازمان میراث فرهنگی، سازمان راهداری با لباس های متحد الشکل در این مراسم حضور یافته بودند که هنگام ورود رییس جمهوری به ورزشگاه با شور و نشاط وصف ناپذیر به پیشواز رییس جمهوری رفتند.

رییس جمهوری در سخنرانی خود در اجتماع ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی کشور گفت: ۱۴۰میلیون نفر سفر در تعطیلات نوروز امسال یک رکورد تاریخی است و ملت ایران با شروع یک سال پرنشاط، آب پاکی بر همه طراحی های بدخواهان و خبیثان ریخت و امسال سال حماسه های پی در پی برای ایران خواهد بود.

وی افزود: دشمنان انتظار داشتند در پایان سال و پس از بمباران تبلیغاتی و فشارهای گوناگون، گرد یاس و ناامیدی بر چهره ایران عزیز پاشیده شود اما دیدیم به فضل خدا و هوشمندی ملت یک سال پرنشاط و سرتاسر امید آغاز شد.

رییس جمهوری یادآورشد: برای تقویت همبستگی، نشر عشق، مهر و محبت، آگاهی، نشان دادن عزم ملی در جهت پیشرفت، صلح و انسانیت ملت ایران هر روز گام های جدیدی بر می دارد و رکورد سفرهای نوروزی بشارت دهنده سالی نیکو و سرتاسر افتخار، پیشرفت و عزت برای ملت ایران بود.

این مراسم که باحضوروزرای کشور، بهداشت و درمان، راه وشهرسازی، رییس جمعیت هلال احمر، رییس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری و تعدادی از استانداران برپا شده بود بعد از حدود ۳ساعت با سخنرانی رییس جمهور به پایان رسید.

همچنین پیام دبیر کل سازمان جهانی جهانگردی نیز در این مراسم قرائت شد.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=22716

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 14در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱۴
  1. کاش عکس پرتاب ساندویچ به سمت مردم را منتشر می کردید .جالب است شماها که تا دیروز بیشترین انتقاد را داشتید ، یکدفعه منعکس کننده اخبار اینچنینی می شوید . حشمت عزیز ، چه شده ؟ مدرسه سرخه حصار و گزارشت را هنوز می خوانم . البته با افتخار

  2. این عکسی که انتخاب کردی مال بازی قرمز و آبی است بمارک احمدی نژاد ناو ای جمعیته اَرا جمع بوته

  3. چه گذشت ؟ میلیاردها تومان در بزم محمود دود شد رفت هوا

  4. آقا حشمت سلام. من بیشتر سایت ها رو دیدم ولى تعداد جمعیت حاضر ٧٠ هزار نفر نبودند. تصاویر هم خلاف این رو نشون میدادن، هیچ منبع خبرى بیشتر از ۴٠ هزار نفر و نزده بودن. تأخیر یک ساعت و پنجاه دقیقه اى احمدى نژاد هم بخاطر همین بود که تعداد جمعیت حاضر أون تعدادی نبود که پیش بینى کرده بودند. شک نکنید اگه ورزشگاه پر میشد مشایى هم می اومد.

  5. جناب ناشناس
    بهتر نیس در قرن ۲۱ تاکتیکهای گفتمان را یاد بگیریم؟
    بهتر نیس تحمل نظر مخالف را داشته باشیم؟
    از همه مهمتر بهتر نیس
    ما خودمان را قاطی مسایلی که به حال ما تاثیری ندارد نکنیم!
    من وشما کف هرمیم و قطعا زیر خط فقر!
    در آخر…
    بهتر نیس مهره شطرنج بازی از ما بهتران نشویم؟

  6. چه لزومی دارد این هزینه های میلیاردی در حالیکه اکثر مردم ایران در فقر به سر می برند وبه شام شب محتاجند

  7. این عکس مربوط به مسابقات فوتبال است نه جشن محمود/

  8. عزیز من چرا راستشو نمیگی اونی که ما تو تلویزیون دیدیم نهایت ده هزار نفر بیشتر نبودن سعی کن بقیه خبرات مثل این یکی نباشن .

  9. این عکستون آقای آزادبخت مال اون روز نیست. صحنه هایی که از اخبار ما دیدیم به ۷ هزار نفر نمیرسید که دم از ۷۰ هزار نفر میزنند.

  10. باسپاس از نظرات دوستان گلم.
    قابل توجه دوستان این که به خدا نه ساندویچ خوردم نه ساندیس و نه اون جا بودم . این مطلب رو هم از جای دیگری گرفتم و هرچی گشتم عکس اون همایش رو نیافتم پس یک عکس تزءینی زدم ….

  11. آقای نویسنده تصویر تو تلویزیون که هر نفری را جایی گذاشته بودن نشان دهند ه این است که کمتر از ده هزار نفر بودن الکی بزرگش نکنید

  12. حشمت خان . دروغ چرا پس چرا زدی ده ه اهزار نفر بهتر نبود میزدی چند صد نفر بعد هم تو که می گی تصویر نداشتی اینرا این عکس را زدی که حداقل مردم بفمند دروغ نمی گید این کامنت را حتما” پخش کنید .

  13. سلام من خودم کامل اونجا بودم اما نمیدونم چرا دوست دارین این مراسم رو زیبا جلوه بدید. جای بسی تاسف که حقایق بیان نمیشوند.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!واقعا اگه بچه‌های هلال احمر نبودند کسی تو ورزشگاه نبود

  14. بدبختها تلویزیون ایران استاد سانسورکردنه تصویرواقعی اینه زنده باد بهار

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.